Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-06 20:12
Ik heb gezocht maar wat ik zoek kan ik nergens vinden:
kabelgoten voor fiber/glasvezel

Gewone kabelgoten van staal hebben vaak scherpe randen, dat is niet zo handig voor de kwetsbare glasvezel kabeltjes. Op alibaba kan ik wel wat vinden, maar ja.. alibaba. En ik weet niet precies welke stukjes ik allemaal nodig heb.
Er lijken ook enkele partijen te zijn die voornamelijk aan datacenters leveren, die hebben hun prijzen niet online staan en leveren waarschijnlijk niet een meter of 4 aan fiberduct, daar gaat het denk ik om omvangrijkere minimum afnames.

Waar hebben jullie dit gekocht, of hoe hebben jullie dit opgelost? Nu hangen de fibers aan klitteband in de lucht aan andere kabels en stangen, maar dat is ook niet echt een fijne oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:49
Gewoon een rubberen profiel om scherpe randjes. Bijvoorbeeld als je ergens een doorvoer hebt waar kabels doorheen getrokken moeten worden.
Maar randjes op een kabelgoot heb ik nog nooit een probleem mee gehad. Als je de kabel goed legt dan zit hij vast en maakt het niet uit of iets scherp is.

En geef eens een voorbeeld van de metalen goten die je gevonden hebt? De term kabelgoot kan namelijk alles bevatten van een 4mm buisje tot een meter breed Z-profiel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:37
Wat RaketKoen zegt: zorg dat kabeltjes vast zitten, dan kunnen ze nergens schuren.

Verder als ik zoek op 'fiber duct' dan vind ik hele mooie gele plastic geleidingsystemen, misschien is dat wat?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-10 18:49
Anders eens zoeken naar draadgoot Dit wordt ook veel toegepast in datacenters tbv netwerkbekabeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Heb je iets aan het assortiment van Panduit?

Als ik wat willekeurige artikelnummers van die site in google plak dan vind ik diverse leveranciers waar je zo kunt bestellen (o.a. technowinkel.nl, elektramat.nl). En anders zitten dergelijke producten gewoon in het assortiment van groothandels als Technische Unie of Rexel, dus iedere willekeurige installateur zou je er aan moeten kunnen helpen.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+