Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Andere laptop, budget 1000/1200 EUR.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag allen,

Ik heb momenteel een ASUS ROG GL552VW laptop. Deze heb ik een kleine halfjaar geleden aangeschaft i.v.m. spoed, omdat mijn Acer V3-571G het had begeven in de tijd van tentamens. Handig...

Wat ga je met je laptop doen?

Aantal VM's op draaien, veel programmeren (in het donker), dus backlicht zou fijn zijn.

Aantal VM's, Photoshop, misschien af en toe een simpele game zoals GTA 5, op low settigs.
Programmeren, internetten, etc.

Verdere eisen: DDR4
15'6 inch.
HDD Opslag maakt niet uit, als het verkort/bezuinigd op kan worden, graag heb een Samsung EVO SSD.
Backlight (liefst met meerdere kleuren mogelijkheid)
Fijne touchpad (linker+rechtermuisknop beide indrukbaar)

Wat is je budget? Dat is 1000,- of 1200 (uitzondering)
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Ja, iets lichtere laptop zou fijn zijn. Maar niet ten kosten van degelijkheid.
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Lichter dan: 2,59kg
Beeldresolutie min 1920x1080 of iets hoger. (4K indien mogelijk, anders budget verhogen naar 1200,-

Nu denken jullie misschien, maar waarom een andere laptop? Deze is snel zat, dat klopt. Maar ik irriteer mij aan een aantal dingen. Krakende speakers, slechte touchpad dan mijn oudere Acer V3-571G (echt waar).

En de layout, het zwarte uiterlijk vindt ik niks. Zou graag iets zilvers/grijs willen o.i.d.

Dank jullie wel.

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07:30
Is dit een goed idee? Hij heeft een 4k scherm. Een i7 processor en een GTX 960. Hij heeft echter geen DDR4.
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70 59446213

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.