acer E5-575-54a6 dvd speler

Pagina: 1
Acties:

• brammes01
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-09-2025
Hallo,

Ik heb deze week een laptop aangeschaft (Acer E5-575-54a6), deze was in de actie bij de media markt.
Nadat ik verschillende laptops had vergeleken leek deze de beste keuze voor mij.
Helaas te veel op een foto afgegaan (zoek het model maar eens op hier op tweakers.net), was ik ervan overtuigd dat deze een dvd speler zou hebben. Dit is te zien op de afbeelding, maar niet in de specs. Natuurlijk had ik het zelf goed moeten kijken maar misschien is het een oplossing om gewoon een interne dvd speler te kopen en deze er zelf in te monteren?!

Ik had uit mijn oude laptop de dvd speler gehaald, deze blijkt alleen te groot te zijn +- 12 mm
Heeft er iemand meer verstand van en welke maat zou ik hiervoor moeten kopen? (7 of 9 mm).
Gelieve rekening te houden met een laag budget. Het is alleen nodig om een film te kunnen afspelen of software.

Ik zoek een?
Interne dvd speler, geschikt voor de Acer E5-575-54a6

Wat is je budget?
> 35 euro?

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, waarschijnlijk kan ik gewoon de standaard bezel gebruiken (heeft geen knopjes of iets, maar gewoon naar deze computer gaan, dvd station selecteren en dan openen.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[i]Acer E5-575-54a6/i]

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Het kan best zijn dat de aansluitingen ook weg zijn, of niet zijn doorverbonden. Daarmee heeft Acer dan zeker 20 cent bespaart, en 20 cent is toch weer 20 cent.

Je kan net zo goed een externe dvd speler op usb kopen

• Tha Barry
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16-11-2025
is dit nog actief?
dit is wat ik gevonden heb op de Acer Community. je hebt dus de cd speler nodig, bevestigingsclip, en een afwerkdeksel. via ebay kom ik dan totaal op $100 ongeveer. heb het zelf nog niet besteld, maar ben dit wel een keer van plan

Yes it is possible. You'll have to unscrew the screw located on the bottom and in the axle of the dummy ODD.
Here are the part numbers of the ODD modules (bezel+bracket+DVD drive):
Spoiler
42.MVHN7.001 ODD.BEZEL.W/BUTTON/LED
33.MLQN7.001 ODD.BRACKET
KO.00807.020 DVD/R/RW.SMULTI.9MM.TRAY.8X (PANASONIC)
KO.0080D.017 DVD/R/RW.SMULTI.9MM.TRAY.8X (HLDS)
KO.0080F.008 DVD.SMULTI.8X.SATA.W/O.BEZEL (PLDS)
How much would it cost?
I can't indicate you the prices of the different parts.