Ik zoek een?
Ik zou graag een GTX 1070 willen kopen. ik wil met de 1070 voor nu op 1080P 60Hz gamen maar in de toekomst misschien wel 1440P of 21:9 beeldscherm kopen. Ook koop ik maar eens in de zoveel jaar een videokaart en deze moet dus toekomst bestendig zijn. Het systeem staat in een woonkamer en een stille kaart is dus zeer gewenst.
Wat is je budget?
Ik wil max 500 euro uitgeven. Hoe minder hoe beter uiteraard. Mocht er echt een beter alternatief zijn voor een kleine meerprijs is dat uiteraard geen probleem.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeuren liggen vooral aan het ontwerp van de kaart. De strix kaarten van ASUS, de Windforce kaarten van Gigabyte en de jetstream kaarten van Palit vind ik qua ontwerp mooi. (niet overladen met kleurtjes)
Ik ben vooral benieuwd naar ervaringen over de kaarten van palit. Ik heb weinig reviews erover kunnen vinden helaas.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De videokaart moet in dit systeem komen:
Overigens zou ik ook graag willen weten of het uitmaakt of je een hoger geclockte editie neemt van een kaart. Aangezien het nu met gpu boost 3.0 heel anders werkt, toch?
Ik zou graag een GTX 1070 willen kopen. ik wil met de 1070 voor nu op 1080P 60Hz gamen maar in de toekomst misschien wel 1440P of 21:9 beeldscherm kopen. Ook koop ik maar eens in de zoveel jaar een videokaart en deze moet dus toekomst bestendig zijn. Het systeem staat in een woonkamer en een stille kaart is dus zeer gewenst.
Wat is je budget?
Ik wil max 500 euro uitgeven. Hoe minder hoe beter uiteraard. Mocht er echt een beter alternatief zijn voor een kleine meerprijs is dat uiteraard geen probleem.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeuren liggen vooral aan het ontwerp van de kaart. De strix kaarten van ASUS, de Windforce kaarten van Gigabyte en de jetstream kaarten van Palit vind ik qua ontwerp mooi. (niet overladen met kleurtjes)
Ik ben vooral benieuwd naar ervaringen over de kaarten van palit. Ik heb weinig reviews erover kunnen vinden helaas.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Asus ROG STRIX-GTX1070-8G-GAMING | € 518,16 | € 518,16 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 486,50 | € 486,50 |
1 | Palit GeForce GTX 1070 JetStream 8GB | € 478,- | € 478,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.482,66 |
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De videokaart moet in dit systeem komen:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
1 | Sapphire Radeon HD 7850 1GB GDDR5 | € 0,- | € 0,- |
1 | WD Green SATA 3 Gb/s, 1TB | € 0,- | € 0,- |
1 | Creative X-Fi Xtreme Gamer | € 0,- | € 0,- |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C14 | € 83,- | € 83,- |
1 | Samsung 830 series SSD 128GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 368,90 |
Overigens zou ik ook graag willen weten of het uitmaakt of je een hoger geclockte editie neemt van een kaart. Aangezien het nu met gpu boost 3.0 heel anders werkt, toch?