Ok, welke kewler voor een Tbird?

Pagina: 1
Acties:

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 11:36
Ik ben er eindelijk uit, ik ga wanneer de Abit KT7 binnenkomt een Tbird kopen samen met dat mobootje. Alleen nu rijst de vraag weer: welke cooler zal ik er voor kopen

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:07

JJJ

De duurste :)

Verwijderd

Golden Orb :)

Verwijderd

werkt die golden orb zo goed dan ?
zijn er geen alpa's ofzo voor socket a ?

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 17:05
Wat dacht je van een Alpha FC-PAL30T met een Delta 60 nogwat fan? Te koop voor 125 piek bij oc-shop.nl en volgens Newt (van de winkel) zijn deze bijzonder makkelijk aan te passen voor gebruik op een Duron/TBird.

Wat betreft luchtkoeling is dit toch wel het beste wat je kunt hebben.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Je bedoeld wat betreft aandrijvings-motor :)

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 07:38
golden orb is niet het beste maar bied wel prijs-kwaliteit (als je de titan majesty haalt voor 40 piek).

Verwijderd

Dus die alpa coolers zijn ent straaljagers in je kast ?????
:)

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 11:36
Maken die krengen dan ook nog een teringherrie? Heb liever dat het niet meer zo ruist in mijn computer. Als mijn deur van mijn kamer open staat dan kan je gewoon beneden horen dat mijn computer aanstaat.

Verwijderd

Een beetje tweaker neemt lawaai toch voor lief? Maar die socket koelers zijn niet zo heel erg, vooral de dual fan slot koelers maken een herrie.

Wij gebruiken trouwens de GlobalWIN FEP32 voor de Socket A CPU's killer combi!

Verwijderd

Narwal: en die FEP32's, blijven die wel goed zitten of zijn die nog gemodificeerd? Ze zijn bedoeld voor PPGA procs. Ben erg benieuwd

oh en ff ontopic: die Golden Orbs schijnen vrij still te zijn (heb er hier 2 liggen maar nog niet ingebouwd)

Verwijderd

FEP32 past i.i.g. NIET op een FCPGA cpu
Pagina: 1