Mijn vraag
Nadat ik Windows 10 heb geupgraded naar de nieuwste Anniversary versie, heb ik even met AVG gescand naar virussen. Voornamelijk vanwege het recente nieuwsbericht over de geinfecteerde Classic Shell. Deze download bleek volgens VirusTotal.com niet geinfecteerd te zijn, en was gewoon netjes ge-signed.
Echter AVG meldt dit:

MBAM, HitmanPro melden niks bijzonders.
Moet ik me nu zorgen maken? De PC loopt als een zonnetje, en Classic Shell lijkt dus niet mijn PC te hebben geïnfecteerd, kan ik concluderen. Maar die melding verontrust me wel. Ziet AVG deze kernel na de update nog aan als onbetrouwbaar?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10, met de nieuwste Anniversary update, AVG
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gekeken op Google, maar weinig gevonden.
Nadat ik Windows 10 heb geupgraded naar de nieuwste Anniversary versie, heb ik even met AVG gescand naar virussen. Voornamelijk vanwege het recente nieuwsbericht over de geinfecteerde Classic Shell. Deze download bleek volgens VirusTotal.com niet geinfecteerd te zijn, en was gewoon netjes ge-signed.
Echter AVG meldt dit:

MBAM, HitmanPro melden niks bijzonders.
Moet ik me nu zorgen maken? De PC loopt als een zonnetje, en Classic Shell lijkt dus niet mijn PC te hebben geïnfecteerd, kan ik concluderen. Maar die melding verontrust me wel. Ziet AVG deze kernel na de update nog aan als onbetrouwbaar?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10, met de nieuwste Anniversary update, AVG
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gekeken op Google, maar weinig gevonden.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes