Hallo Tweakers!
De laatste dagen ervaar ik wat problemen met mijn desktop. De problemen zijn als volgt;
- Als mijn computer langere tijd heeft uit gestaan reageert hij niet op de power knop, hij reageert wel als ik de voedingskabel er uit haal en er weer in doe.
- Hij slaat heel soms uit, onafhankelijk wat ik aan het doen ben.
Als ik zelf nadenk moet ik denken aan een voeding probleem, maar het vreemde is mijn mobiele telefoon doet precies het zelfde
Het meest logische probleem is een voeding probleem, maar het gekke is dat mijn mobiele telefoon de zelfde problemen heeft, vaak tegelijk of heel kort daarna.
Tot nu toe heb ik het volgende gedaan/gecontroleerd;
- Systemen gecontroleerd op malware, updates etc.
- Prime95 - CPU word niet extreem warm, computer blijft stabiel.
- Valley benchmark - zelfde verhaal GPU word ook niet extreem warm, alles blijft stabiel.
- Memtest - niet uitgevoerd.
Hebben jullie misschien nog wat advies waarnaar ik kan kijken? Ik twijfel over een PSU probleem, omdat mijn telefoon de zelfde problemen heeft.
* Edit:
De desktop draait op Windows 10 Home - 64 bits.
Grt
Romano
De laatste dagen ervaar ik wat problemen met mijn desktop. De problemen zijn als volgt;
- Als mijn computer langere tijd heeft uit gestaan reageert hij niet op de power knop, hij reageert wel als ik de voedingskabel er uit haal en er weer in doe.
- Hij slaat heel soms uit, onafhankelijk wat ik aan het doen ben.
Als ik zelf nadenk moet ik denken aan een voeding probleem, maar het vreemde is mijn mobiele telefoon doet precies het zelfde
Het meest logische probleem is een voeding probleem, maar het gekke is dat mijn mobiele telefoon de zelfde problemen heeft, vaak tegelijk of heel kort daarna.
Tot nu toe heb ik het volgende gedaan/gecontroleerd;
- Systemen gecontroleerd op malware, updates etc.
- Prime95 - CPU word niet extreem warm, computer blijft stabiel.
- Valley benchmark - zelfde verhaal GPU word ook niet extreem warm, alles blijft stabiel.
- Memtest - niet uitgevoerd.
Hebben jullie misschien nog wat advies waarnaar ik kan kijken? Ik twijfel over een PSU probleem, omdat mijn telefoon de zelfde problemen heeft.
* Edit:
De desktop draait op Windows 10 Home - 64 bits.
Grt
Romano
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2016 11:19 . Reden: Informatie incompleet ]