Activeren Remote Onkyo RC-288 M op OnkyoReceiver TX-SV 727R

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Heb pas een Onkyo receiver gehad de TX-SV 727R de bij passende remote zat er niet bij, deze heb ik via e-bay gekocht de Onkyo RC-288 M nu krijg ik hem niet aan de praat, de remote doet het wel maar communiceert niet in de zelfde taal als de receiver, wie kan mij helpen..?????..

Relevante software en hardware die ik gebruik

NVT...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Onkyo NL gebeld maar uiteindelijk kunnen ze mij ook niet verder helpen...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:09

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Beetje weinig informatie, vind je niet? Wat bedoel je met "maar communiceert niet in de zelfde taal als de receiver"? Is het bijvoorbeeld een Russische remote ofzo? En waarom kon Onkyo NL je niet verder helpen? Wat hebben ze geprobeerd?

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, maar hij geeft dus wel een knipperend lampje aan, hij verzend dus wel een signaal, maar de receiver doet hier dus niets mee, de remote heb ik via e-bay in Amerika gekocht en Onkyo NL dacht dat het hier niet aan kan liggen omdat het een remote is met een LEARN stand, dus zo dat hij ingelezen/gereset kan worden, en hij was "te oud" (Model uit ongeveer eind jaren negentig) Dus ik hoop dat er iemand is die mij hier mee verder kan helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 22:32
Mijn ervaring met onkyo is dat ze altijd wel een paar functies hebben die moeten werken, zoals volume etc, als dat niet werkt is misschien je versterker (IR oog) defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat hier een "LEARN" toets op zit lijkt dit een programeerbare remote te zijn, ik zou de toets op LEARN moeten zetten en daarna de power en phono toets ingedrukt moeten blijven houden waarna het knipperend lampje uit zou moeten gaan, deze blijft gewoon knipperen en gaat dus niet uit, als je een foto bekijkt van de remote zitten dar 3 power knopjes op, heb ze allemaal al geprobeerd... Dank voor je reactie, hoop dat ik er uit ga komen..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tot nu toe is het niet gelukt om de remote werkend te krijgen, als er nog tips zijn dan hoor ik het graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is opgelost, het klinkt erg onnozel, maar na dat ik een ander setje batterijen er in had gezet deed de remote het wel... Iedereen dank voor het meedenken..!
Pagina: 1