boxen testen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hallo, ik ben al enkel jaren in het bezit van een avr 140 receiver, heb daarbij het dolby surround set.
Ik heb gisteren mijn kamer veranderd en daarbij zijn ook alle draden uit de receiver geweest, voorheen ging ik dan met mijn orginele afstandsbediening de boxen bedienen doormiddel van en test om te kijken of alle boxen het deden.
Mijn orginele afstandbediening heeft het 2 jaar geleden begeven en heb ik een logitech harmony 350 afstandsbediening gekocht zodat ik al mijn apparaten met 1 ab kan bedienen.
Maar nou komt het nu kan ik de test knop niet vinden, zit deze ook op de receiver zelf zo ja waar zit deze knop. Ik heb nu het idee dat het geluid enkel uit mijn center speaker komt, en dat klinkt voor geen meter maar ik krijg mijn instellingen niet goed.
Wie ow wie wilt/kan mij helpen.

Mvg Nanouska
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Kan je met de afstandsbediening nog wel in het instellingenmenu van de receiver komen? Waarschijnlijk kan je de testfunctie vanaf daar ook bereiken.

[ Voor 5% gewijzigd door TBTL op 03-08-2016 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Staat de test knop niet in de harmony software? Dat je hem alleen zelf nog moet 'mappen' aan een willekeurige knop op je afstandsbediening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 06:20
Hier staan de manuals, wellicht kan jij zelf de vraag hiermee beantwoorden.

http://jehandleiding.nl/g...HARMAN%20KARDON/AVR%20140

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie antwoorden we gaan er mee aan de slag.