Foto's uploaden in Facebook

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-09 13:03
sinds 2 dagen kan ik geen foto's meer uploaden in Facebook. Hij blijft het verwerkingssymbool weergeven en doet uiteindelijk niets meer.

Als ik inlog op mijn vrouw haar account op dezelfde computer heeft hij dit probleem niet.

Ik heb voor zover ik weer geen instellingen veranderd in mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:38

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Had ik al gedaan, als het probleem bij mijn software zou liggen zou het account van mijn vrouw hetzelfde probleem hebben. Ik gok dat het een raar vinkje is wat niet goed staan in mijn facebook account, alleen de gouden vraag is: "Welk vinkje"

[ Voor 9% gewijzigd door FitzChevalric. op 03-08-2016 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Als je aangegeven had wát je precies allemaal al gedaan had hoefde Goldman die suggesties ook niet te doen. ;)
Maar Facebook heeft een support-afdeling. Die al benaderd?

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Migrator schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:29:
Als je aangegeven had wát je precies allemaal al gedaan had hoefde Goldman die suggesties ook niet te doen. ;)
Maar Facebook heeft een support-afdeling. Die al benaderd?
Ik had al verteld dan het op mijn vrouw haar account wel lukte, daaruit kon je opmaken dat het in mijn account zit en niet in mijn software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:38
Nou, makkelijke oplossing. account / profiel verwijderen en een nieuwe aanmaken dan......

IE instellingen, cookies e.d. zijn profiel instellingen en niet computer-wide / software gerelateerd.

[ Voor 7% gewijzigd door Goldman op 03-08-2016 09:01 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goldman schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:57:
IE instellingen, cookies e.d. zijn profiel instellingen en niet computer-wide / software gerelateerd.
Maar als je met dezelfde Windows-gebruiker, maar met een ander Facebook account inlogt zou het wel identiek moeten werken.

Los daarvan ken ik het probleem. Vaak als je dan het bericht gewoon plaatst zit de foto er wel bij, en soms helpt het om die 'wachtende' foto te verwijderen en het nog eens te proberen. Het gebeurt bij mij ook niet consequent - vaak wel, maar niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Wat heb je zelf al gedaan om dit op te lossen, cq. gezocht om een oplossing te vinden?

Ik mis dus de juiste eigen inzet om dit probleem op te lossen, en sluit derhalve dit topic. Neem de tips uit dit topic ter harte, en ga als het nog niet lukt eens aan de slag met https://www.facebook.com/help/.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.