Ik heb al een paar jaar een abonnement op de pu en ik blijf het gewoon leuk vinden, de stijl, ik zelf speel nouwelijkt tot geen games. Maar de pu vind ik een top blad.
Wat is jullie mening over de pu?
Verwijderd
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Dit spel heeft voor een beetje snelheid nog geen pentium nodig, maar ja, wie heeft die nu al.
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
This too shall pass
zou je dit topic naar spielerij willen doen??Op dinsdag 26 juni 2001 23:54 schreef Buzzman het volgende:
kicked.to/[forum=SG]
Verwijderd
Mod-wannabeeOp woensdag 27 juni 2001 00:35 schreef jeroen85 het volgende:
[..]
zou je dit topic naar spielerij willen doen??
Dit topic heb ik gestart, maar ik zette het perongelijk in software algemeen, terwijl ik het eigenlijk in spielerij wou neerzetten.Op woensdag 27 juni 2001 00:35 schreef tineau het volgende:
[..]
Mod-wannabee![]()
39
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
ja lekker wat is dit nou??? ping pong ofzo??Op woensdag 27 juni 2001 08:06 schreef havana het volgende:
Move > SP
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Stom KL*TE blad....ze hebben GEEN verstand van games...ze kunnen GEEN cijfers geven!:(Op dinsdag 26 juni 2001 23:48 schreef jeroen85 het volgende:
Ik heb al een paar jaar een abonnement op de pu en ik blijf het gewoon leuk vinden, de stijl, ik zelf speel nouwelijkt tot geen games. Maar de pu vind ik een top blad.
But I don't care, I'm in a hurry going nowhere
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Jammer alleen dat ze nu heeeeel veel shitzooi aan reclame er in gooien, heel veel artikels herhalen van 2-3 jaar geleden (in de hoop dat niemand zich kan herinnneren dat het al eens geweest is) en dat alle echt leuke previews enzo nu bij Insider staan, en daar moet je voor dokken.Op woensdag 27 juni 2001 08:55 schreef dtjiang het volgende:
ff offtopic
http://pc.ign.com/
is nog een van de best online site for reviews etc
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
... tjah, dat duurde maar 7 jaar ofzo?Op woensdag 27 juni 2001 13:38 schreef Raven_ het volgende:
Voor de rest begint het een steeds meer volwassener blad te worden al zegik'et zelf. Lay-out beter enz. enz.
Tja ik zag het net pas , IDD dokkenOp woensdag 27 juni 2001 13:34 schreef Acolyte57 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze nu heeeeel veel shitzooi aan reclame er in gooien, heel veel artikels herhalen van 2-3 jaar geleden (in de hoop dat niemand zich kan herinnneren dat het al eens geweest is) en dat alle echt leuke previews enzo nu bij Insider staan, en daar moet je voor dokken.
Dacht 't niet he.
...
Verwijderd
hehe... beter laat dan nooit zeggen ze he...Op woensdag 27 juni 2001 14:04 schreef Acolyte57 het volgende:
[..]
... tjah, dat duurde maar 7 jaar ofzo?
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben'em hier nog niet tegen gekomen iig..Op woensdag 27 juni 2001 15:33 schreef woutf het volgende:
ik lees het omdat ik het lekker leesvoer vind, de inhoud van de reviews boeien me weinig, ik ga er m'n keuze niet door laten beinvloeden.
Maar wees gewaarschuwd, die JJ zwerft op veel fora rond, dus als we hier te negatief gaan doen kan hij nog wel eens langskomen
Verwijderd
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
iddOp woensdag 27 juni 2001 00:21 schreef Zeepoog het volgende:
ik genoot totdat ben en laura weggingen
"I sit in my room and imagine the future."
Jup, ik vond PU ook goed tot Laura en Ben weggingen, daarna was alles ervanaf, ben nou overgestapt op PcZone, veeeeeel beter. Maar ook weer jammer van Ben en Laura.Op woensdag 27 juni 2001 17:54 schreef Theeboon het volgende:
[..]
idd
toen gingen die 2 naar de PCZone maar daar zijn ze ook weer weg
This too shall pass
Verwijderd
Dat is waar ja, toen Jan kwam kwam JJ en zo volgde de rest en toen was er niet veel meer aan. De nieuwe gasten dachten zeker dat ze humor hadden ofzo, ik heb hem meteen opgezegd.Op woensdag 27 juni 2001 18:21 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Jup, ik vond PU ook goed tot Laura en Ben weggingen, daarna was alles ervanaf, ben nou overgestapt op PcZone, veeeeeel beter. Maar ook weer jammer van Ben en Laura.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq