Toon posts:

Power unlimited

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een paar jaar een abonnement op de pu en ik blijf het gewoon leuk vinden, de stijl, ik zelf speel nouwelijkt tot geen games. Maar de pu vind ik een top blad.
Wat is jullie mening over de pu?

Verwijderd

Beetje stom blad, steeds zelfde kinderachtige manier van schrijven, en flauwe grapjes, met irritante brieven die ook steeds hetzelfde zijn.

Typisch een blad voor game freaks dus

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-02 16:24

markvt

Peppi Cola

Tis wel cool voor de console freak zoals ik :)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
kicked.to/[forum=SG]

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Ik vind er niks aan... ik kijk er wel eens in voor cheats... :P
Maar verder vind ik het eerlijk gezegd een waardeloos blad...

Verwijderd

Tja, Ik vind PCGameplay toch leuker!

Verwijderd

ik bepaal zelf wel welke spellen ik goed en minder goed vindt. :)

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:28

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

ik heb er 1tje :)
uit 1994 >:)

wel leuk om die nog es na te lezen :)

over de nieuwe flightsimualator (5.1 ofzo)
Dit spel heeft voor een beetje snelheid nog geen pentium nodig, maar ja, wie heeft die nu al.
>:)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Ik vind m steeds minder worden, vroeger zaten er echt nog leuke stukjes in waarbij een spel echt helemaal de grond in werd gestampt (ik herinner me nog een revieuw die net leek op een tell sell verhaaltje dat was echt lol :D ).

Oude PU's (nouja gewoon compu/game bladen) lezen is idd super phat :D

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 10:34
ik genoot totdat ben en laura weggingen :D

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-02 15:52

Sharky

Skamn Dippy!

ik vind het ook best een koel blad. heb m'n psx al niet meer maar hij blijft goed. pcZone vind ik ook wel een strak blad

This too shall pass

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 23:54 schreef Buzzman het volgende:
kicked.to/[forum=SG]
zou je dit topic naar spielerij willen doen??

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 00:35 schreef jeroen85 het volgende:

[..]

zou je dit topic naar spielerij willen doen??
Mod-wannabee >:) :+

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 00:35 schreef tineau het volgende:

[..]

Mod-wannabee >:) :+
Dit topic heb ik gestart, maar ik zette het perongelijk in software algemeen, terwijl ik het eigenlijk in spielerij wou neerzetten.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zelf heb ik ook een abbo erop, heb de eerste zelfs nog liggen hier :)

39

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

De #1 voor stomste blad gepubliceerd in nederland ooit. Jeeeeeeezus wat puberaal zeg. Het was niet grappig toen ik 16 was, en eigenlijk is het nooit grappig geworden.

Koop dan de PCXL (bestaat gelukkig ook niet meer, maar was net zo puberaal maar had dan tenminste nog goede info).

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik snap sowieso het bestaansrecht van een computerblad niet.

Ik check altijd GoT, t.net en gamespot.com.

Dus de PU kan mij gestolen worden.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• psilo
  • Laatst online: 06-02-2025
PU roelt, jammer dat Kees weg is :(

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:52

Ankh

|true

schraal k*t blad, dat lekker ANTI Nintendo 64 is.. lekker schraal.. hor :P

voor de rest wel goed.. vanaf het begin erbij geweest, heb nog ergens lekker ouwe liggen :D

nog iets...die codes werken nooit.. en worden altijd andere namen gegeven... ik vond mijn cheats (zelf ingestuurd) precies hetzelfde terug maar dan met een andere naam!!!!

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Move > SP

DIT IS MIJN WEBSITE

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:52

Ankh

|true

Op woensdag 27 juni 2001 08:06 schreef havana het volgende:
Move > SP
ja lekker wat is dit nou??? ping pong ofzo?? :P :+

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Vaag blad, reviews zuigen

...

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 23:48 schreef jeroen85 het volgende:
Ik heb al een paar jaar een abonnement op de pu en ik blijf het gewoon leuk vinden, de stijl, ik zelf speel nouwelijkt tot geen games. Maar de pu vind ik een top blad.
Wat is jullie mening over de pu?
Stom KL*TE blad....ze hebben GEEN verstand van games...ze kunnen GEEN cijfers geven!:(
(ik heb het al meerdere keren meergemaakt in het verleden, dat ze voor een game een 5 of lager gaven en ik zoiets had van laat ik het eerst maar lenen en spelen en dan zie ik wel of ik het koop en dan blijkt het een steengoed spel te zijn wat een 9 verdiend ofzo....)
Nee COMPUTER IDEE is niet mijn smaak maar het is beter dan PU :D

• Oblii
  • Niet online

Oblii

het zijn zielige kotertjes die geen flauw idee hebben waar ze het over hebben en MK (1 tot 4) een 10 geven omdat het MK is enzo.... de punten waarop een spel wordt afgekraakt zijn dom. Kortom, het is gewoon ERG kinderachtig, ik lees nu PC Zone, en dat omdat ik steeds vergeet het abbo af te zeggen :(

Wie weet er een _gaaf_ computerblad? (dus niet pcm en dergelijke, maar een goede amerikaanse ofzo!) (linux orientated? >:) )

But I don't care, I'm in a hurry going nowhere

• AwesomE
ff offtopic

http://pc.ign.com/

is nog een van de best online site for reviews etc

...

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Vind de PC gameplay beter maar dat komt ook omdat ik mijn ps en snes niet meer heb.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Ik vind het nog steeds wel een leuk blad , je leest er makkelijk doorheen.

Verwijderd

Ik heb ze tot nu toe allemaal

Maar ik stop ermee. Vind het bagger worden.

Verwijderd

k ben er vroeger oook op geabonneerd, maar vin het nou ook nie zo'n top blad nee.

en die grappen van ze :r

• IceStorm
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik vind het een leuk blad omdat ze zich zelf NIET serieus nemen :) Er zijn toch geen reviews te maken van een spel waar IEDEREEN het mee eens is :)

Verwijderd

ja die brieven zijn echt :r :r :r

• Acolyte57

Acolyte57

Op woensdag 27 juni 2001 08:55 schreef dtjiang het volgende:
ff offtopic
http://pc.ign.com/
is nog een van de best online site for reviews etc
Jammer alleen dat ze nu heeeeel veel shitzooi aan reclame er in gooien, heel veel artikels herhalen van 2-3 jaar geleden (in de hoop dat niemand zich kan herinnneren dat het al eens geweest is) en dat alle echt leuke previews enzo nu bij Insider staan, en daar moet je voor dokken.

Dacht 't niet he.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Die brieven slaan idd nergens op maar die reacties van de redactie zelf vinnik altijd wel leuk.. :)

En ik ben zelf ook mod op forum daaro... Ik noem maar geen link.. ben d'r toch binnenkort weer weg... :D

Maar het is ook 1 van de weinige bladen waar de redactie leden op het forum zitten van hun blad en daadwerkelijk vragen enzo beantwoorden. Dat vinnik wel kewl van ze. Voor de rest begint het een steeds meer volwassener blad te worden al zegik'et zelf. Lay-out beter enz. enz.

Verwijderd

ach het is leuk om te lezen en daarna meteen weer te vergete :D

• Acolyte57

Acolyte57

Op woensdag 27 juni 2001 13:38 schreef Raven_ het volgende:
Voor de rest begint het een steeds meer volwassener blad te worden al zegik'et zelf. Lay-out beter enz. enz.
... tjah, dat duurde maar 7 jaar ofzo? :)

• Bigs
  • Niet online
Ach.. het is wel een geinig blad hoor. Ik heb het 5 jaar gehad ofzo (sinds de eerste uitgaven). De humor is wel leuk :)

• AwesomE
Op woensdag 27 juni 2001 13:34 schreef Acolyte57 het volgende:

[..]

Jammer alleen dat ze nu heeeeel veel shitzooi aan reclame er in gooien, heel veel artikels herhalen van 2-3 jaar geleden (in de hoop dat niemand zich kan herinnneren dat het al eens geweest is) en dat alle echt leuke previews enzo nu bij Insider staan, en daar moet je voor dokken.

Dacht 't niet he.
Tja ik zag het net pas , IDD dokken :r

...

Verwijderd

dokken sucks :(
PU vind ik wel geinig hoor, leuk blaadje

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 14:04 schreef Acolyte57 het volgende:

[..]

... tjah, dat duurde maar 7 jaar ofzo? :)
hehe... beter laat dan nooit zeggen ze he... :)

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
4 jaar geleden had ik er nog een abo op, vond toen de humor wel goed, maar goed ik was toen 15. Wat ik toen ook erg goed vond is dat ze gewoon spellen durfden af te kraken en dat nu amper meer doen, terwijl juist bij de spellen van vandaag de dag de originaliteit ver te zoeken is. Ik kreeg ook echt woedeuitbarstingen van die cijfers die ze gaven voor spellen als Mortal Kombat. Dat was altijd een 10 voor de psx en een 1 voor speelbaarheid op de pc, omdat andreas spelen met een toetsenbord niet fijn vond. (nooit gehoord van gamepads andreas :? )

samenvattend, PU :r

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:00

WoutF

Hoofdredacteur
ik lees het omdat ik het lekker leesvoer vind, de inhoud van de reviews boeien me weinig, ik ga er m'n keuze niet door laten beinvloeden.

Maar wees gewaarschuwd, die JJ zwerft op veel fora rond, dus als we hier te negatief gaan doen kan hij nog wel eens langskomen ;)

Verwijderd

Ik ben een jaar lid geweest van de PU, omdat ik toen geen andere bladen kon. Maar toen de PCZone (Benelux) uit kwam heb ik mijn abbo niet verleend.

Spellen cijfers geven van -1 en 11 (op een schaal van 1 tot 10) vindt ik wel erg kinderachtig. Zeker als die 11 voor een Beavis and Butthead game was...wat een niveau!!!

Een klasgenoot van me wilt zijn abbo al 4 jaar lang opzeggen, maar vergeet het altijd ("Chiel..als je dit leest..zeg dat ding nou eens op!!!"). Hij leest ze nooit!

Nee, PU is leuk van 12 tot 15/16 jaar. Daarna zou ik toch een PCZone halen of soortgelijk.

P.s.: Ik ben nu geen lid meer van een games-magazine. Ingeruild voor een abbo op Computer Arts (was iets duurder...)!

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 15:33 schreef woutf het volgende:
ik lees het omdat ik het lekker leesvoer vind, de inhoud van de reviews boeien me weinig, ik ga er m'n keuze niet door laten beinvloeden.

Maar wees gewaarschuwd, die JJ zwerft op veel fora rond, dus als we hier te negatief gaan doen kan hij nog wel eens langskomen ;)
Ik ben'em hier nog niet tegen gekomen iig.. :)
Ik zeg wel op pu forum dat'ie eens hier naar toe moet. Kijken of'ie'et doet.. :)

Verwijderd

vindt yt wel een relaxed blaadje, ze geven hun mening over een spel, en als de ze toevallig vinden dat een spel slecht speelt op de comp (lo, Mortal Kombat) zeggen ze dat. Ze geven een mening en vertellen iets over het spel, ze ontleden het spel niet.

en het leest supermakkelijk weg

Verwijderd

Topblad! Lekker luchtig te lezen, veel humor en natuurlijk games!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Een paar keer gelezen,vond er niet veel aan.
Beetje puberaal.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik heb de eerste 2 uitgaven gekocht in de winkel, de rest kreeg ik maandelijks thuisgestuurd....

Nu, ik geloof al 10 jaar later wilde ik hem opzeggen, maar in Maart was de nieuwe termijn ingegaan ofzo en natuurlijk moest ik net begin April afzeggen, dus ik zit er nog een jaar aan vast :((

Het blad is stukken minder geworden en ik interesseer me ook veel minder in veel verschillende spellen, UT is tha game :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Op woensdag 27 juni 2001 00:21 schreef Zeepoog het volgende:
ik genoot totdat ben en laura weggingen :D
idd :)

toen gingen die 2 naar de PCZone maar daar zijn ze ook weer weg :)

"I sit in my room and imagine the future."

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op woensdag 27 juni 2001 17:54 schreef Theeboon het volgende:

[..]

idd :)

toen gingen die 2 naar de PCZone maar daar zijn ze ook weer weg :)
Jup, ik vond PU ook goed tot Laura en Ben weggingen, daarna was alles ervanaf, ben nou overgestapt op PcZone, veeeeeel beter. Maar ook weer jammer van Ben en Laura.

Steam

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-02 15:52

Sharky

Skamn Dippy!

het leuke van de pu is dat ze alle platformen behandelen. pcZone doet alleen...je raad het al, pc

This too shall pass

Verwijderd

Ik vind de PU nog steeds een topblad. Koop hem al vanaf het 3e deel in de winkel en nog steeds leuk.
Ik vinde de nieuwe stijl trouwens wel zuigen, maar omdat ik me ook voor andere platformen dan de PC interesseer koop ik de PU gewoon omdat die alles leuk behandeld.
Ook nu ik net een GBA heb gekocht kan ik ermee uit de voeten.
Ik zou eigenlijk een programmeerboek moeten kopen, maar de PU is gewoon leuk en al een aantal jaren m'n lijfblad.

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Op woensdag 27 juni 2001 18:21 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Jup, ik vond PU ook goed tot Laura en Ben weggingen, daarna was alles ervanaf, ben nou overgestapt op PcZone, veeeeeel beter. Maar ook weer jammer van Ben en Laura.
Dat is waar ja, toen Jan kwam kwam JJ en zo volgde de rest en toen was er niet veel meer aan. De nieuwe gasten dachten zeker dat ze humor hadden ofzo, ik heb hem meteen opgezegd.

Verwijderd

ik vind ut best een aardig blad, het is echt niet zo informatief maar wel heel entertainend en na de vernieuwingen vind ik het wel beter geworden, en daarbij is het ook niet bepaald duur.

En om als argument aan te voeren dat je het met reviews niet eens bent vind ik echt belachelijk, die zijn nl. subjectief, niet echt objectief is dan je oordeel ;)

Verwijderd

Maar wat vinden jullie dan van die complete restyle? Ik vind 'm wel geslaagd. Maar het gaat mij om de (p)reviews, en die zijn leuk geschreven en geven toch veel informatie.

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Niet gezien :) .

Steam

Verwijderd

Vroeger vond ik het wel leuk, een jaar of 2 geleden. Maar vooral met die nieuwe lay-out vind ik het er vet op achteruit gegaan :(

En die brieven.. :r Veel lees je ook terug in andere bladen :P (niet dat ik die zoveel lees)
Pagina: 1