Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

eerste small form factor pc

Pagina: 1
Acties:

• Enivitation
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-11 16:01
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem gaat vooral gebruikt worden voor de adobe suite (PS, Illustrator, InDesign en Premier) en af en toe voor Solid Works. Er zal niet op gegamed worden.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Het moet een computer zijn die goed werkt. Kosten moeten echter zo laag mogelijk (blijft een student). Ik zoek dus de perfecte balans tussen een goed werkende pc en niet te veel kosten. Volgens mij is de onderstaande lijst een goede balans.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zij neemt mijn grafisch kaartover zodra de RX480-4gb kaarten beter leverbaar worden en ik die kan kopen :P . Degene die zij krijgt past in principe in de kast.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles voor de kast en in de kast. Een HDD is niet nodig, die heb ik nog genoeg liggen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, totaal niet. Ben voor intel gegaan uit gewoonte. Als in deze prijsrange AMD beter werkt, vind ik het prima op AMD over te stappen.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn vriendin wil heel graag een kleine pc. Daarom heb ik deze kast genomen en een mini atx mobo. Ook heb ik nog nooit een kleine pc gemaakt, dus ik dacht ik loop hem even met jullie langs.

Ga je overklokken?
Nee, verkeerde kast en niet in de price range. Wel heb ik een extra koeler toegevoegd, maar dat is puur voor het volume.

Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag op twee fronten feedback van jullie willen:
1. Is de hardware die gekozen is goed voor het doel?
2. Past het allemaal in de kast? Ik denk van wel, maar misschien zie ik heel wat doms over het hoofd... 8)7

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6400 Boxed€ 184,95€ 184,95
1ASRock H110M-ITX€ 67,93€ 67,93
1Fractal Design Core 500€ 58,-€ 58,-
1Cooler Master Hyper TX3 Evo€ 21,01€ 21,01
1Crucial CT2K8G4DFD8213€ 62,95€ 62,95
1Cooler Master GM G450M€ 52,01€ 52,01
1Kingston SSDNow UV400 240GB€ 62,02€ 62,02
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 508,87

Verwijderd

Met de software die je gebruikt zou een i7-6700 goed tot zijn recht komen. Maar ja, dat drijft de prijs wel met €130,- op.

Je zou het eerst met de boxedkoeler kunnen proberen. Een 3rd party koeler erop zetten kan altijd nog. Van de TX3 EVO is overigens een nieuwe versie met betere ventilator pricewatch: Cooler Master TX3 i of een iets stillere pricewatch: Arctic Cooling Freezer i11.

• Enivitation
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-11 16:01
Denk je dat het de moeite waard is door te sparen voor een i7-6700? Ik koop liever 1 keer goed dan twee keer matig.