Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 666756

Topicstarter
terwijl mijn log ins hetzelfde zijn als van Origin!!??

HELP HELP aub _/-\o_ _/-\o_ ... ik speel al 2jr zonder online community :(

Ik heb nu zo n vage vraag: Ik heb Sims 3 met uitbreidingen via Origin op mn lappie. Natuurlijk wil ik ook lid worden van de online community. En gratis dingentjes uploaden. :)
Maar (dit probleem had ik al in het begin, maar werd er helemaal niet goed van, ik wil nu graag spelen, met online lid, zonder is een stuk saaier.. :| . EA games te moeilijk te bereiken..

Het is als volgt er staat wordt lid en registreer (voor je de playknop indruk en gewoon sims3 speelt) Doe ik dat zegt het dat ik al geregistreerd ben met mijn email, maar continue pakt hy niet mijn wachtwoord (terwijl die simpel: hetzelfde als inlog Origin is)

Na 2uren @#$%^& begin ik behoorlijk link op m n lappie te worden (kan die ook niks aan doen i know) Kan/ Wil iemand mij helpen PLEASE!!!! |:( |:( 8)7 .

Alvast uber super mega bedankt
groetjes angela O-) O-) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb je al op de EA website gekeken? Daar staat o.a. als oplossing bij anderen:

Open IE and go to Tools --> Internet Options --> Advanced --> Reset.
Check the box that says "Delete Personal Settings.
Restart your computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik moet eerlijk zeggen dat Origin support goed te bereiken is, heb tot nu toe 2 keer gebeld met ze en had binnen 5 minuten mijn probleem opgelost.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"