Hallo allemaal! Ik ben bezig met het samenstellen van mijn eerst pc en ben benieuwd naar jullie mening hierover. Dit is mijn eerste post op het forum dus alvast mijn excuses als dit topic hier niet thuishoort
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal gebruikt worden voor games als League of Legends, films kijken, office werk en internetten.
LoL wil ik graag op maximale settings kunnen spelen met minimaal 60 fps op 1080p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is incl. assemblage (€60,- bij afuture) en verzendkosten zo'n €800,-. Ik wil het waarschijnlijk laten assembleren bij afuture omdat ik zeker wil weten dat alles goed werkt en er niks verkeerd gaat.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, randapparatuur zal apart aangeschaft worden. Als iemand een goede full hd monitor weet voor een lage prijs dan hoor ik het graag
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De standaard dingen dus een SSD, videokaart, processor, etc.
Helaas kan ik niet gebruik maken vaan een internetkabel dus is een wifi adapter ook een vereiste.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Wil gewoon de beste kwaliteit voor m'n geld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een compacte kast dus niet zo'n gigantisch lomp ding. Verder is een laag geluidsniveau ook wel prettig.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik weten of alle onderdelen goed bij elkaar passen en of het allemaal in de behuizing past. Daarnaast wil ik graag bang-for-buck krijgen. Ik heb geen verstand van onderdelen dus ik weet niet of ik iets over het hoofd zie. Ten slotte wil ik gewoon een vlot systeem waar toekomstige games ook nog redelijk op te spelen zijn.
Alvast bedankt
Hier is mijn wenslijst
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal gebruikt worden voor games als League of Legends, films kijken, office werk en internetten.
LoL wil ik graag op maximale settings kunnen spelen met minimaal 60 fps op 1080p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is incl. assemblage (€60,- bij afuture) en verzendkosten zo'n €800,-. Ik wil het waarschijnlijk laten assembleren bij afuture omdat ik zeker wil weten dat alles goed werkt en er niks verkeerd gaat.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, randapparatuur zal apart aangeschaft worden. Als iemand een goede full hd monitor weet voor een lage prijs dan hoor ik het graag
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De standaard dingen dus een SSD, videokaart, processor, etc.
Helaas kan ik niet gebruik maken vaan een internetkabel dus is een wifi adapter ook een vereiste.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Wil gewoon de beste kwaliteit voor m'n geld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een compacte kast dus niet zo'n gigantisch lomp ding. Verder is een laag geluidsniveau ook wel prettig.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik weten of alle onderdelen goed bij elkaar passen en of het allemaal in de behuizing past. Daarnaast wil ik graag bang-for-buck krijgen. Ik heb geen verstand van onderdelen dus ik weet niet of ik iets over het hoofd zie. Ten slotte wil ik gewoon een vlot systeem waar toekomstige games ook nog redelijk op te spelen zijn.
Alvast bedankt
Hier is mijn wenslijst
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 184,95 | € 184,95 |
| 1 | ASRock H110M-ITX/ac | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 4G | € 258,90 | € 258,90 |
| 1 | Fractal Design Define Nano S Zwart | € 63,14 | € 63,14 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 34,70 | € 34,70 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,55 | € 55,55 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,90 | € 69,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 743,09 | |
[ Voor 5% gewijzigd door issidim op 02-08-2016 22:00 ]