Toon posts:

Trillend geluid uit versterker

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb dus een wat oudere versterker van Sony ooit 2e hands gekocht, Alleen er zit denk ik iets los in de versterker wat de hele tijd trilt als ik de muziek aan heb staan (Klinkt een beetje als een los schroefje). Dus mijn vraag is wat kan ik hier tegen doen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Sony XB6

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Rubber tegel eronder (Werkt niet)
Ademend rubber eronder (Werkt niet)
Spikes eronder (Werkt niet)

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Want ik irriteer mij hier al 3 maanden aan |:(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-10 13:14
Open maken en kijken wat er los zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ben je een tweakert of niet ! Open dat ding en kijken wat er rammelt, moet niet zo moeilijk zijn, haal wel de stekker uit het stopcontact.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Transformatoren willen nog wel eens zoemen. Of bedoel je dat hij rammelt doordat de luidsprekers hem laten trillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-10 12:37

donny007

Try the Nether!

Maak het apparaat eens open en kijk of er iets los zit. Kijk dan ook vooral naar de cassettedecks, wellicht dat daarin iets los zit.

Heb je hem trouwens opgesteld met de speakers naast de stereotoren? Rammelt hij ook als je de speakers op de grond/verder weg zet?

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
donny007 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:31:
Maak het apparaat eens open en kijk of er iets los zit. Kijk dan ook vooral naar de cassettedecks, wellicht dat daarin iets los zit.

Heb je hem trouwens opgesteld met de speakers naast de stereotoren? Rammelt hij ook als je de speakers op de grond/verder weg zet?
Sorry was even inactief.

Ik ga hem zo openmaken en kijken wat er lost zit.
Ik heb mijn speakers onder mijn bureau staan en de versterker op mijn bureau, Zo staat hij opgesteld.
Pagina: 1