Hallo,
Ik zoek een?
Stabiele kleine PC, hoeft niet veel bijzonders te doen. Ik mis alleen nog een voeding, en mede daarom dit topic. Ik kan nergens in de documenten van de onderdelen vinden wat het nou verbruikt dus zou niet weten of bijvoorbeeld een PicoPSU voldoende is. Daarnaast zie ik bij de PicoPSU geen 4p Molex connector zitten voor de CPU. Maar dat is wel op te lossen met een verloopje lijkt me, kan dat zomaar?
Hieronder een lijst van wat ik zelf heb samengesteld.
Wat is je budget?
Rond de 100 extra voor een voeding moet voldoende zijn lijkt me.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles, qua computer componenten dan.
Zelfs een andere behuizing zou prima zijn, als hij maar niet hoger is dan 13cm en niet teveel tierelantijn op de voorkant. Deze zou bijvoorbeeld ook kunnen maar heeft maar een voeding van 60w, dus ik weet niet of dat voldoende is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Systeem word gebruikt in een mobiele installatie voor het bedienen van licht. Via USB is er een bedieningspaneel met faders e.d. op aangesloten. Ook 2 touchscreens met VGA, maar ik heb daar al een actief verloopje voor liggen aangezien het DVI-D en HDMI is. Voor de rest is het belangrijk dat het stabiel is.
Ik zoek een?
Stabiele kleine PC, hoeft niet veel bijzonders te doen. Ik mis alleen nog een voeding, en mede daarom dit topic. Ik kan nergens in de documenten van de onderdelen vinden wat het nou verbruikt dus zou niet weten of bijvoorbeeld een PicoPSU voldoende is. Daarnaast zie ik bij de PicoPSU geen 4p Molex connector zitten voor de CPU. Maar dat is wel op te lossen met een verloopje lijkt me, kan dat zomaar?
Hieronder een lijst van wat ik zelf heb samengesteld.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | Asus H110I-PLUS D3 | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Chieftec IX-03B-OP | € 29,99 | € 29,99 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,90 | € 69,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 405,79 | |
Wat is je budget?
Rond de 100 extra voor een voeding moet voldoende zijn lijkt me.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles, qua computer componenten dan.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Systeem word gebruikt in een mobiele installatie voor het bedienen van licht. Via USB is er een bedieningspaneel met faders e.d. op aangesloten. Ook 2 touchscreens met VGA, maar ik heb daar al een actief verloopje voor liggen aangezien het DVI-D en HDMI is. Voor de rest is het belangrijk dat het stabiel is.
Hallo!