Cmoar: alternatief voor Rift / Vive?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tirinium
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-09 12:48
Heeft iemand toevallig al eens gekeken naar de Cmoar:
https://cmoar.com/cmoar-for-pc/
En hoe deze zich verhoud tot de Vive En Rift?
Wellicht is het een mooi alternatief, aangezien deze een stuk goedkoper uitvalt:
https://cmoar.myshopify.com/#specification
Het pak lijkt in ieder geval een mooie toevoeging te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Tirinium op 02-08-2016 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:06

Creesch

bla bla!

Leuk, heb je nog wel een smartphone voor nodig. Betekend effectief ook dat de resolutie lager zal zijn en je last zal hebben van lag in je beeld doorvoer.

edit:

Zag het verkeerd, er is ook een addon scherm voor nog eens $199 dus in totaal bijn $400.

Edit2:

Oh ook nog controllers. Nog duurder.

Al met al lijkt het een geinig concept maar er zijn nog een hoop zaken te onduidelijk voor mij om te kunnen zeggen of het echt een goed alternatief is.

[ Voor 52% gewijzigd door Creesch op 02-08-2016 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tirinium
Er zijn ook bundels, harnas controllers, bril en addon scherm voor 599 dollar, wordt ook verscheept naar Nederland, Is nog altijd een stuk goed koper van de Rift of Vive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:06

Creesch

bla bla!

Ik zou het geen stuk goedkoper noemen en zonder dat we weten hoe goed de bril zelf is vind ik het een behoorlijke investering.

Probeer je het voor jezelf te verantwoorden of denk je oprecht dat dit wellicht de moeite waard is? Bij het laatste geval, waarom? (behalve de prijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tirinium
Wellicht is het de moeite waard, maar ik ben het met je eens, dat het zonder te weten hoe goed deze bril is een behoorlijke investering is. Ik ga daarom ook zeker wachten tot dat er meer informatie beschikbaar is. De post is dan ook meer gemaakt met het oog op de toekomst en om anderen op de hoogte te stellen van alternatieven.