Aanpassing post in gesloten topic ivm

Pagina: 1
Acties:
  • 724 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Hallo,

Gisteren werd mijn topic gesloten - Ervaringen met mediawinkel.eu?.

Ik heb ondertussen contact gehad met de eigenaar van de webwinkel (die nam zelf contact op) en ook op andere websites kunnen bevestigen dat dit een legitieme webshop is.

Aangezien het topic in zijn huidige vorm een gezonde (maar enigszins schadelijke) scepsis reflecteert voor zijn beginnende webshop had ik graag mijn post aangepast zodat mensen weten dat dit een beginnend legitiem bedrijf is.

Ik begrijp de beweegredenen van Tweakers om dit soort topics kort te houden, maar de vraag naar ervaringen blijft evengoed een legitieme vraag. Over scams die op Tweakers V&A zelf plaatsvinden worden immers ook topics toegelaten...

Kan dit?

Bedankt!

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je kan altijd de moderator die het topic heeft gesloten benaderen hiervoor. Dan wordt er besloten om het topic tijdelijk te openen zodat je je posts kan bewerken, of de moderator maakt de wijzigingen.

vv dat kan natuurlijk ook.

[ Voor 7% gewijzigd door Hero of Time op 02-08-2016 13:04 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb het topic uit het zicht gezet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Bedankt gambieter.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Dit topic is gesloten.