Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem gaat voornamelijk gebruikt worden om te gamen en afentoe op te werken. Ook wil ik films kunnen streamen in mijn thuisnetwerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- €1200 ,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf een muis, headset, 24" monitor en een speakerset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het enige wat ik graag heb is dat het een processor is van Intel. De rest maakt niet heel veel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een stille pc en hij moet voorzien zijn van een WiFi module omdat ik niet beschik over een bekabeld netwerk. Wel wil ik een zwart blauw thema gaan gebruiken vandaar ook de case omdat hij geluidsarm is en in het thema valt.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik weten of het goedkoper kan dat ik hier heb maar wat qua prestaties ongeveer hetzelfde blijft. Ook ben ik niet helemaal zeker over de voeding en zou ik over het hele systeem tips willen wat er beter/sneller/stiller/goedkoper kan.
Het systeem gaat voornamelijk gebruikt worden om te gamen en afentoe op te werken. Ook wil ik films kunnen streamen in mijn thuisnetwerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- €1200 ,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf een muis, headset, 24" monitor en een speakerset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | Asus Radeon RX 480 8GB | € 275,50 | € 275,50 |
| 1 | Toshiba DT01ACA200, 2TB | € 67,51 | € 67,51 |
| 1 | NZXT H440 Zwart/Blauw | € 111,01 | € 111,01 |
| 1 | Asus PCE-AC51 | € 30,93 | € 30,93 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 31,14 | € 31,14 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 28,87 | € 28,87 |
| 1 | CM Storm QuickFire TK (Blue switch) | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Speedlink ATECS Soft Gaming Mousepad XXL | € 19,95 | € 19,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 73,95 | € 73,95 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 62,- | € 62,- |
| 1 | Kingston SSDNow UV400 240GB | € 62,02 | € 62,02 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.138,78 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het enige wat ik graag heb is dat het een processor is van Intel. De rest maakt niet heel veel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een stille pc en hij moet voorzien zijn van een WiFi module omdat ik niet beschik over een bekabeld netwerk. Wel wil ik een zwart blauw thema gaan gebruiken vandaar ook de case omdat hij geluidsarm is en in het thema valt.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik weten of het goedkoper kan dat ik hier heb maar wat qua prestaties ongeveer hetzelfde blijft. Ook ben ik niet helemaal zeker over de voeding en zou ik over het hele systeem tips willen wat er beter/sneller/stiller/goedkoper kan.