Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Japanse Toetsenboorden

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

Onderwerpen

• Xanthous
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 03-08-2016
Ik heb recentelijk een rondreis door Azië gemaakt, een van mijn stops was Japan.
Hier heb ik hardware winkels bezocht die grote assortimenten hadden aan exclusieve en unieke Japanse toetsenborden, na veel nadenken heb ik voor mezelf een Century Black Pawn gekocht, mijn versie heeft een verschillende switch-type iedere rij (red, brown, black, blue)

Ik heb in Japan contacten gemaakt die dit soort toetsenborden kunnen verzenden zonder al te extreme verzendkosten.

Ik laat binnenkort voor mezelf een Realforce Happy Hacking Keyboard (topre) verzenden, als je als keyboard fanaat ook een uniek japans toetsenboord in je bezit wil hebben, stuur dan een mailtje naar mickeymouse@disney.com voor vragen en details

dion_b wijzigde deze reactie 02-08-2016 21:51 (2%)

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 01:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geen spam op het forum.

Voor verkoop van zaken zoals toetsenborden hebben we www.tweakers.net/aanbod

Sowieso is oproepen om dingen op het forum elders te bespreken nooit de bedoeling.

Soittakaa Paranoid!

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True