Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Japanse Mechanische/Topre Toetsenboorden

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Onderwerpen

• Xanthous
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 03-08-2016
Hoihoi

Ik heb recentelijk een rondreis door Azië gemaakt, een van mijn stops was Japan, ik kwam daar voorbij hardwarewinkels met ongeloofelijk grote assortimenten aan zowel internationale als exclusief japans/aziatische toetsenboorden, ik heb zelf een century black pawn aangeschaft, dit toetsenboord heeft in iedere rij een andere switch (red, brown, blue, black), vrij ongebruikelijk dus.

Ik heb ondertussen in Japan wat contacten gemaakt die voor weinig geld exclusief japanse toetsenboorden kunnen overbrengen naar Nederland zonder al te uitbundige verzendkosten.

Binnenkort zal ik voor mezelf een Realforce, Happy Hacking Keyboard laten opsturen, ik vroeg me af of er nog andere keyboard fanaten waren die misschien ook een speciaal japans toetsenboord in hun bezit zouden willen hebben.

Als je geïnteresseerd bent kan je een mailtje sturen naar doe maar niet om dergelijke details te bespreken.

BM wijzigde deze reactie 02-08-2016 12:33 (1%)

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 10:39

BM

Moderator Spielerij
Hallo Xanthous,

Het is niet de bedoeling om je eigen 'handel' hier te promoten. Dit topic gaat daarom ook op slot.

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True