Hoi Tweakers,
Wij gaan over een paar dagen verhuizen en ik wil toch mijn oude setje inruilen voor een nieuw setje... of moet ik zeggen mijn vriendin wil die grote speakers niet meer in huis hebben?
naja dan moet er maar een nieuw setje komen toch ;D
Mijn huidige opstelling:
AVR: Denon AVR-1611
Speakers 5.1: Tannoy Mercury FC
Subwoofer: Klipsch ksw-10
De Denon wil ik eigenlijk niet vervangen (mits deze niet meer up to date is met de eventuele nieuwe set)
Ik ben best goed in Google en het uitzoeken van dingen maar ik kom er niet meer uit. Ik weet iedereen heeft zijn persoonlijke smaak kwa merk etc maar ik wil "gewoon" een paar tips bij mijn aankoop. Hier wat informatie die misschien wel handig is voor jullie.
Opstelling: 5.1
2 rear speakers (op standaard)
2 front speakers
1 center speaker liggend op tv meubel
1 subwoofer
Budget € 2.500 euro (zeker niet meer)
Wij kijken veel films/series dus het geluid vinden we erg belangrijk
Ik hoop dat ik zo genoeg informatie heb gegeven en dat jullie mij een stap in de goede richting kunnen geven kwa merk, etc..
Bedankt!
Groeten,
Jeroen
Wij gaan over een paar dagen verhuizen en ik wil toch mijn oude setje inruilen voor een nieuw setje... of moet ik zeggen mijn vriendin wil die grote speakers niet meer in huis hebben?
Mijn huidige opstelling:
AVR: Denon AVR-1611
Speakers 5.1: Tannoy Mercury FC
Subwoofer: Klipsch ksw-10
De Denon wil ik eigenlijk niet vervangen (mits deze niet meer up to date is met de eventuele nieuwe set)
Ik ben best goed in Google en het uitzoeken van dingen maar ik kom er niet meer uit. Ik weet iedereen heeft zijn persoonlijke smaak kwa merk etc maar ik wil "gewoon" een paar tips bij mijn aankoop. Hier wat informatie die misschien wel handig is voor jullie.
Opstelling: 5.1
2 rear speakers (op standaard)
2 front speakers
1 center speaker liggend op tv meubel
1 subwoofer
Budget € 2.500 euro (zeker niet meer)
Wij kijken veel films/series dus het geluid vinden we erg belangrijk
Ik hoop dat ik zo genoeg informatie heb gegeven en dat jullie mij een stap in de goede richting kunnen geven kwa merk, etc..
Bedankt!
Groeten,
Jeroen