Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

e-mail koppeling met windows excel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb een lijst met persoonsgegevens in Windows Excel, voorbeeld:

naam e-mailadres geboortedatum geboorteplaats antwoord
Piet Janssen PietJanssen@outlook.com 01-01-1960 Amsterdam
Jan Claassen JanClaassen@outlook.com 10-10-1970 Rotterdam

Ik wil alle mensen via een e-mail een vraag stellen en het antwoord in Excel krijgen. Ik weet dat ik via Excel en Word aan de gehele contactenlijst een geautomatiseerde e-mail kan sturen. Ik ben op zoek naar een middel om de reply's van alle contacten in hetzelfde Excel bestand in te vullen.

Weet iemand wat de mogelijkheden zijn? :*)

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows Excel

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Verwijderd op 02-08-2016 12:08)

• adminappelgebak
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-07 16:45
Je kan werken met een VBA script welke de relevante informatie uit het outlook bericht haalt en in het Excel bestand zet. Is opzich niet moeilijk en kan je doen met een koppeling naar Outlook waarbij je het bericht uitleest.

Scriptje plaatsen lukt mij momenteel niet, maar beetje googlen en je komt heel ver ;)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• adminappelgebak
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-07 16:45
Je kan werken met een VBA script welke de relevante informatie uit het outlook bericht haalt en in het Excel bestand zet. Is opzich niet moeilijk en kan je doen met een koppeling naar Outlook waarbij je het bericht uitleest.

Scriptje plaatsen lukt mij momenteel niet, maar beetje googlen en je komt heel ver ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt 8)

Dan heb ik nog een inhoudelijke vraag over VBA scripts; Ik wil als voorbeeld de 3e regel van iedere e-mail in Excel hebben, dus niet de hele e-mail. Heb van alles gevonden maar ik kan geen oplossing vinden...