cuv4x opstarten traaaaaag.

Pagina: 1
Acties:

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Topicstarter
ik heb een asus cuv-4x met een 667 en een Asus v6600, en het opstarten op zich is wel <1min. maar daarvoor, voor ie daadwerkelijk beeld geeft en zn eerste piep geeft ben ik al minimaal 20 a 30sec verder. Iemand enig idee hoe dit komt?
Hiervoor had ik een P3bf met dezelfde config en toen deed ie het wel prima..

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Hmmm... dan kan ie meestal iets in je computer moeilijk detecten (bijvoorbeeld geheugen of videokaart), ik heb dit gedrag ook wel eens gezien door een combinatie videokaart-monitor (goedkope S3 Virge met een Belinea monitor). Heb je de nieuwste BIOS erin ?

Verwijderd

Laat ik dat nou ook hebben!! Heel apart maar ik zie geen opstartschermen van de CUV4X, pas na de 1e piep krijg ik beeld en het eerst wat ik dus zie als m'n pc opstart is de RAID controller die initialiseert.

Hij komt wel in de bios als je gewoon op del drukt en dan krijg je wel beeld.

Apart...

Verwijderd

Laat ik dat nou ook hebben!! Heel apart maar ik zie geen opstartschermen van de CUV4X, pas na de 1e piep krijg ik beeld en het eerst wat ik dus zie als m'n pc opstart is de RAID controller die initialiseert.

Hij komt wel in de bios als je gewoon op del drukt en dan krijg je wel beeld.

Apart...

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Klopt heb ik ook bij klant.

Asus 6600 met Philips 107SII staat eerst een tijd in stand-by na zo'n 10 sec. gaat ie pas op groen (aan).

1003 BIOS

LinkedIn WoT Cash Converter