Ik mis op tweakers een discussie en ervaringentopic voor smartwatches zonder android wear. Ik bedoel dus de smartwatches met een volledige androidversie(bijvoorbeeld 5.1 of 6.0). Persoonlijk vind ik deze smartwatches in Nederland behoorlijk onderbelicht, er staan wel top-10 lijstjes met smartwatches op androidplanet, maar dat gaat altijd puur om smartwatches met het veel beperktere android wear. Ik zie daar de logica niet zo van: waarom willen mensen een smartwatch die minder kan dan een smartphone? En waarom laten ze die niet links liggen als er smartwatches op de markt komen die alles kunnen in plaats van een beetje?
Of zie ik hier iets over het hoofd? Wie heeft hier ervaring met een stand-alone smartwatch?
Mijn No.1 d6 is onderweg, met volledige android 5.1(volgt binnenkort nog een upgrade naar 6.0). Voor mij als volledig blinde gebruiker is een scherm van geen enkele waarde, dus is een smartwatch veel praktischer dan een grote smartphone. Ik ben wel benieuwd waarom de smartwatches met volledige android zo weinig aandacht krijgen tegenover de uitgeklede versies, die blijkbaar wel goed verkopen. Graag jullie mening en ervaringen.
Of zie ik hier iets over het hoofd? Wie heeft hier ervaring met een stand-alone smartwatch?
Mijn No.1 d6 is onderweg, met volledige android 5.1(volgt binnenkort nog een upgrade naar 6.0). Voor mij als volledig blinde gebruiker is een scherm van geen enkele waarde, dus is een smartwatch veel praktischer dan een grote smartphone. Ik ben wel benieuwd waarom de smartwatches met volledige android zo weinig aandacht krijgen tegenover de uitgeklede versies, die blijkbaar wel goed verkopen. Graag jullie mening en ervaringen.