Ik ben wat bezig geweest de afgelopen dagen, maar om nou te zeggen dat het resultaat er mag wezen
. Ik was bij de H*M* geweest om spuitverf te halen voor me computerkast zwart te spuiten, en me frontje zilvergrijs. Ik vroeg aan een van die gasten daar wat voor verf dan het mooiste resultaat geeft. Hij zei van je moet dan zwart glans bla bla bla..Nou ik spuiten op me vrije maandag en aan het einde van de dag:
1) Op sommige plekken begon het te schilveren, tenminste, allemaal vage plekjes. Komt doordat die verf van de H*M* agressiever was dan die normale verf die eronder zat....
2) Er zitten diverse oneffenheden tussen.
3) Het glimt te erg, het is gewoon niet mooi, het lijkt wel een soort zwarte spiegel.
Dus nu ga ik maar ff proberen om het eraf te halen, ik weet nog niet hoe, sugesties???
en er matte verf overheen te spuiten, staat denk ik wel wat mooier mooier

Dit is mijn eerste fan die ik in me kast
gemaakt heb, is best aardig gelukt...

Voordat ik hem ging spuiten zag mijn kast(je) er zo uit

Met deze geweldige KINZO (ƒ 69.- bij de G*MM* vandaan) heb ik dat gat kunnen maken, ging niet echt lekker..best veel schijfjes gebruikt, stuk of 10

Hiermee heb ik het gat afgewerkt, zodat er een mooie zwarte rand omheen kwam. Gewoon van een bloempotje het bovenste randje afgeknipt en met secondelijm vast gemaakt aan me kast

Kijk hier of je haar nog goed zit

Dit het resultaat na het spuiten, van veraf lijkt het nog wat...

Voor extra afvoer van de warme lucht bovenin ook nog maar een fannetje geplaatst..

Nog eentje van de voorkant..

Scary...heeft wel wat...
Vraag:
Vinden jullie het nog nodig om hem opnieuw te verfen, maar dan in een MATTE uitvoering??
zoja, hoe krijg ik dan deze verf er het beste af zodat ik geen krasse achterlaat op me kast..
Greetz Flugel-fan
1) Op sommige plekken begon het te schilveren, tenminste, allemaal vage plekjes. Komt doordat die verf van de H*M* agressiever was dan die normale verf die eronder zat....
2) Er zitten diverse oneffenheden tussen.
3) Het glimt te erg, het is gewoon niet mooi, het lijkt wel een soort zwarte spiegel.
Dus nu ga ik maar ff proberen om het eraf te halen, ik weet nog niet hoe, sugesties???
en er matte verf overheen te spuiten, staat denk ik wel wat mooier mooier

Dit is mijn eerste fan die ik in me kast
gemaakt heb, is best aardig gelukt...

Voordat ik hem ging spuiten zag mijn kast(je) er zo uit

Met deze geweldige KINZO (ƒ 69.- bij de G*MM* vandaan) heb ik dat gat kunnen maken, ging niet echt lekker..best veel schijfjes gebruikt, stuk of 10

Hiermee heb ik het gat afgewerkt, zodat er een mooie zwarte rand omheen kwam. Gewoon van een bloempotje het bovenste randje afgeknipt en met secondelijm vast gemaakt aan me kast

Kijk hier of je haar nog goed zit

Dit het resultaat na het spuiten, van veraf lijkt het nog wat...

Voor extra afvoer van de warme lucht bovenin ook nog maar een fannetje geplaatst..

Nog eentje van de voorkant..

Scary...heeft wel wat...
Vraag:
Vinden jullie het nog nodig om hem opnieuw te verfen, maar dan in een MATTE uitvoering??
zoja, hoe krijg ik dan deze verf er het beste af zodat ik geen krasse achterlaat op me kast..
Greetz Flugel-fan