iPad 1 gebruiken als afstandsbediening voor Mac Mini

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:33
Ik heb een oude ipad1 over die eigenlijk nog best goed werkt en die wil ik inzetten als afstandsbediening voor een macmini die ik heb. Daarbij kom ik de volgende problemen tegen:

1) de Apple store laat vrolijk zien dat ik bijvoorbeeld Rowmote kan installeren, maar als puntje bij paaltje komt werkt dit natuurlijk niet voor iOs5.
2) iOs5 gaat niet goed om met twee factor authenticatie, waardoor ik dat uit moet zetten, app moet proberen te installaren en weer aanzetten. Is hier een workaround voor?

Ik heb al flink gezocht op deze problemen op google, maar alles wat ik vind is oude topics van toen de iPad1 net nieuws was, dus daar schiet ik niets mee op. Wie helpt me de goede richting in.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mogelijke route is hem jailbreaken en dan de ipa file van Rowmote sideloaden :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:33
Dat is nog wel een plan. Jailbraken moet voor iOS5 ook wel te doen zijn... wordt vervolgd :)

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.