power door sigaretten aansteker ?

Pagina: 1
Acties:

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 12:37
hallo me pa krijg binnenkort een notebook alleen nou wil hij hem ook makkelijk in de auto kunnen gebruiken is er een manier om dat ding op de sigaretten aansteker aan te sluiten ? zo ja kan je die kopen ? of mischien zelf maken ? als je hem zelf kan maken heeft iemand een schema voor mij ??

thanks anyway :)

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-06 14:20

RoRoo

Certified Prutser

Op dinsdag 26 juni 2001 23:13 schreef Sonic- het volgende:
hallo me pa krijg binnenkort een notebook alleen nou wil hij hem ook makkelijk in de auto kunnen gebruiken is er een manier om dat ding op de sigaretten aansteker aan te sluiten ? zo ja kan je die kopen ? of mischien zelf maken ? als je hem zelf kan maken heeft iemand een schema voor mij ??

thanks anyway :)
Volgens mij zijn daar wel adaptertjes voor jah.
Ik zal eens rondvragen voor je..

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Verwijderd

[dubbelpost]

Verwijderd

kijk 's op

http://www.alternate.nl

onder MOBILE COMPUTING -> NOTEBOOKS -> NOTEBOOK TOEBEHOREN

maar dat is alleen voor bepaalde merken.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Je kunt natuurlijk ook een 12v > 220v converter aanschaffen. Daar kun je dan ook elk willekeurig ander 220v apparaat op aansluiten... M'n pa heb ook zo'n ding in de auto en gebruikt hem voor z'n scheerapparaat (met snoer!)

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 12:37
hey thanks

ik ga eens kijken :)

edit - uuhzzz zo'n ding kost best veel ;( kan je zo iets niet zelf maken ? of weet iemand een goedkope oplossing ??

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Op woensdag 27 juni 2001 08:00 schreef Sonic- het volgende:
edit - uuhzzz zo'n ding kost best veel ;( kan je zo iets niet zelf maken ? of weet iemand een goedkope oplossing ??
Als je iets koopt voor een laptop dan is dat altijd (te) duur.
Dus of ff knutselen of gewoon betalen!
Voor mij 1 van de grote nadeeltjes van een laptop. Een harde schijf voor in je laptop is net zo duur als een nieuwe pc.. :)

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 09:34
ga anders even naar een electronicaspeciaalzaak, ik weet zeker dat ze je daar verder kunnen helpen.

Verwijderd

is dat geen firewire aansluiting :D

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:11
voor 100 piek heb je een power inverter van 12v= naar 220v~ van 150 of 200 watt. meer dan zat voor een laptop lader, en je kan er nog veel meer mee.

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 13:36

E-Rick

I love it :7

Kan je je laptop niet rechtstreeks op de sigarettenplug aansluiten??? Volgens mij drinkt de notebook van mn pa gewoon 12 volt, en die pluggen zijn gewoon te koop bij de autospeciaalzaak.
Wat is trouwes het nut van 12 volt omvormen naar 220 volt, met een dure omvormer en vast ook wel wat verliezen, en t dan door de notebook-adapter weer terug te laten brengen naar 12 volt (weer met verliezen)??

Choose life

Pagina: 1