Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Ik wil heel graag de Motorola X Force Droid bestellen maar helaas weet ik niet hoe ik dat het beste kan doen.
Het kleine broertje de motorola x force schijnt wereldwijd uitgebracht te worden maar ik ben op zoek naar de uitgebreide versie de Motorola X Force Droid. De uitgebreide versie schijnt alleen op het Amerikaanse netwerk uit te komen.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik heb helaas begrepen dat dit moeilijk schijnt te zijn.
Daarom ben ik op zoek naar tips om de telefoon te verkrijgen en zoek ik naar uitleg of het überhaupt wel mogelijk is.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Houd er rekening mee dat sommige telefoons in Amerika van een ander soort netwerk gebruik maken. Weet dus voordat je besteld zeker dat hij hier bruikbaar is. Op dezelfde manier kan je niet alle telefoons uit Azië hier op alle 4G netwerken gebruiken.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:30:
Mijn vraag
...
Ik wil heel graag de Motorola X Force Droid bestellen maar helaas weet ik niet hoe ik dat het beste kan doen.
Het kleine broertje de motorola x force schijnt wereldwijd uitgebracht te worden maar ik ben op zoek naar de uitgebreide versie de Motorola X Force Droid. De uitgebreide versie schijnt alleen op het Amerikaanse netwerk uit te komen.
Het kan aan mij liggen maar ik kan helemaal geen X Force Droid vinden, ben je niet in de war met de Z Force (Droid)?

[ Voor 25% gewijzigd door rens-br op 02-08-2016 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Denk dat hij de Droid Turbo 2 bedoelt:

The Moto X Force is the Droid Turbo 2 for everywhere else

4015Wp west (Dordrecht)

Acties: