Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_tiaan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-06 15:13
Mijn vraag
Mijn Samsung Galaxy SIII Neo had de afgelopen tijd wat problemen met opladen. Zo moest ik de telefoon vaak opnieuw inpluggen omdat de telefoon niet 'herkende' dat die werd opgeladen. Nu is het zo dat mijn telefoon helemaal niet meer oplaadt. Als ik hem in de oplader stop, zie ik wel dat de backlight steeds aan en uit gaat (+- elke seconde). Ik heb geprobeerd de usb-poort schoon te 'krabben'. Ook heb ik andere kabeltjes/opladers geprobeerd.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy SIII Neo
Android 4.4.2 (Root)
Originele batterij

Heeft iemand een goed idee met wat ik nog zou kunnen proberen? Aangezien het scherm nog wel iets van leven geeft, denk ik eigenlijk niet dat het probleem bij de accu ligt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:28

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Chris_tiaan schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:31:
Heeft iemand een goed idee met wat ik nog zou kunnen proberen? Aangezien het scherm nog wel iets van leven geeft, denk ik eigenlijk niet dat het probleem bij de accu ligt.
Aangezien je al andere opladers en kabels hebt geprobeerd, verwacht ik toch dat je accu gaar is. Koop eens een nieuwe accu en kijk dan of het probleem is opgelost. Wat eventueel ook nog kan zijn is dat je oplaadpoort defect is. Maak er eens een goede foto van, als dat lukt.