Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange heusden
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-07-2023
Mijn vraag
...ik kreeg met mijn gs3 ook getallen reeksen in mijn woordenboek als ik die in een bericht een keer gebruikt had (telefoonnummers/rekeningnummers).
Dit lukt mij niet meer met m'n Galaxy S6. Heeft iemand hier een oplossing voor? (Behalve handmatig als shortcut direct in het woordenboek zetten)

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Standaard Galaxy S6

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...op diverse fora gezocht en Google geeft alleen links naar vertaling (Ne - En) van 'cijfers'

[ Voor 6% gewijzigd door lange heusden op 01-08-2016 15:49 ]

Beste antwoord (via lange heusden op 02-08-2016 19:16)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
lange heusden schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:47:
Mijn vraag
...ik kreeg met mijn gs3 ook getallen reeksen in mijn woordenboek als ik die in een bericht een keer gebruikt had (telefoonnummers/rekeningnummers).
Dit lukt mij niet meer met m'n Galaxy S6. Heeft iemand hier een oplossing voor? (Behalve handmatig als shortcut direct in het woordenboek zetten)
Het zou zomaar kunnen zijn dat je op de S3 een andere toetsenbord gebruikte dan op je S6. Ik weet dat Samsung toetsenbord levert met de technologie van Swiftkey en het kan zijn dat ze daar inmiddels mee gestopt zijn.

Je kan echter wel zelf Google Play: SwiftKey Keyboard installeren, ik gebruik dat echt al heel lang en kan het aanraden. Voorspellen werkt gewoon echt zoveel beter.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

lange heusden schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:47:
Mijn vraag
Het zou zomaar kunnen zijn dat je op de S3 een andere toetsenbord gebruikte dan op je S6. Ik weet dat Samsung toetsenbord levert met de technologie van Swiftkey en het kan zijn dat ze daar inmiddels mee gestopt zijn.

Je kan echter wel zelf Google Play: SwiftKey Keyboard installeren, ik gebruik dat echt al heel lang en kan het aanraden. Voorspellen werkt gewoon echt zoveel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange heusden
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-07-2023
Ik vind het niet mooier, maar het werkt wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

lange heusden schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:15:
Ik vind het niet mooier, maar het werkt wel!
Gelukkig zijn er voor Swiftkey heel erg veel theme's (gratis) te downloaden, waardoor je het toetsenbord zelf na smaak kan aanpassen.

Je vind deze bij Swiftkey -> Thema's.