Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p 75hz boven de 60fps, verder eigenlijk niks.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1200, mag iets meer maar liever niet uiteraard
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, mijn huidige systeem gaat op zoek naar een nieuwe eigenaar.
Ga je overklokken?
Ja, het kunnen overclocken is een must
Wat verwacht je van ons?
Ik ben al jaren een beetje uit dit wereldje, ik zou van jullie graag een second opinion willen
Bij deze mijn build;
Ik twijfel over het moederbord en de voeding, zoals ik hierboven vermeld heb ben ik hier niet meer echt in thuis dus weet de laatste trends in deze business dus ook niet
Overigens wil ik, als het kan, het moederbord & ram geheugen met een rood thema, ik ga voor een zwart met rode build in deze grijze kast (die word overigens windowed uiteraard). Het ook wil tenslotte ook wat
Ik hoop dat jullie mij hiermee van dienst kunnen zijn, alvast hartelijk bedankt!
Gamen op 1440p 75hz boven de 60fps, verder eigenlijk niks.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1200, mag iets meer maar liever niet uiteraard
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, mijn huidige systeem gaat op zoek naar een nieuwe eigenaar.
Ga je overklokken?
Ja, het kunnen overclocken is een must
Wat verwacht je van ons?
Ik ben al jaren een beetje uit dit wereldje, ik zou van jullie graag een second opinion willen
Bij deze mijn build;
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 251,- | € 251,- |
1 | MSI Z170A TOMAHAWK | € 128,50 | € 128,50 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 497,95 | € 497,95 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,95 | € 48,95 |
1 | Phanteks Eclipse P400S Grijs | € 75,- | € 75,- |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,94 | € 29,94 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13R | € 72,95 | € 72,95 |
1 | Corsair SF450 | € 89,50 | € 89,50 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 86,34 | € 86,34 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.280,13 |
Ik twijfel over het moederbord en de voeding, zoals ik hierboven vermeld heb ben ik hier niet meer echt in thuis dus weet de laatste trends in deze business dus ook niet
Overigens wil ik, als het kan, het moederbord & ram geheugen met een rood thema, ik ga voor een zwart met rode build in deze grijze kast (die word overigens windowed uiteraard). Het ook wil tenslotte ook wat
Ik hoop dat jullie mij hiermee van dienst kunnen zijn, alvast hartelijk bedankt!