Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
BastaRhymez schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:02:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
User Error -- Please Replace User
Capa schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:28:
[...]
Members only:
Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu
fonsoy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:38:
[...]
Members only:
TechHunter schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:51:
Members only:
Ik vroeg om het binnen MO te doen, wss lijkt het idd niet echt nodig hoe globaal we het besprekenRukapul schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 20:07:
[mbr]huishoudelijke mededeling: het is nergens voor nodig om alle reacties binnen mo-tags te plaatsen.[/]
inhoudelijk: werkgever moet gewoon eens met werknemer gaan praten. De beste onderhandeling begint met het begrijpen van de andere partij. Niet zelden komen daar oplossingen uit voort die naar tevredenheid van beide partijen zijn. En limiteer vooral ook niet vooraf de opties. In aanvulling van wat al genoemd is kan ik zo nog opties bedenken varierend van deeltijdpensioen tot een andere functie. Financien/kosten voorop stellen kan verblindend werken, terwijl het juist gaat om waardecreatie.
Daar moet jij je helemaal niet mee bemoeien. Dat mag zijn leidinggevende dan lekker zelf regelen samen met HR.Awesomo4k schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:44:
[...]
Omdat we internationaal zijn heb ik de opdracht gekregen een draft te maken met mogelijkheden voor zijn leidinggevende.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Wtf, dan moet je geen bedrijf willen runnen, dit is redelijk basic HR-werkze hebben geen tijd om het zelf op te zoeken
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Die regeling is toch enkel een minimum? Enkel voor overheid instanties heb je misschien ook te maken met een maximum. Tevens een half maandsalaris per dienst jaar volgens mij tot de 35-40 of zo.fonsoy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:38:
[...]
Members only:
[ Voor 6% gewijzigd door Deveon op 02-08-2016 11:32 ]
Heb het er nog tussen neus en lippen over gehad... en we gaan dit doen. Hoe we het gaan invullen zien we nog wel.Roenie schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 22:18:
Kan hij niet in een andere rol wat betekenen? Als coach, expert, adviseur. Laat hem lekker doen wat hij leuk vindt. Lekker freewheelen en nieuwe medewerkers wegwijs maken.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq