Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)?
Gamen (op high settings natuurlijk) en Video/foto bewerking. Qua games kan je denken aan de nieuwe Doom.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Denk dat alles bij elkaar 600 euro wordt ongeveer omdat ik me eigen videokaart wil gebruiken (hij is nog geen half jaar oud namelijk) Dus de rest zou ongeveer 600-700 euro worden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Belangrijkste wat mee gaan is me 970 Turbo. Die moet er als het goed is in passen. Daarnaast neem ik me ssd mee die in me oudere pc zit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast (misschien node 304, maar andere kleinere kasten is ook goed)
Moederbord
Processor
Geheugen
Voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Node 304 wit ziet er gaaf uit. Maar als er iets beters is, hoor ik het graag. Ik wil gewoon van de grote kast af eigenliijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Alleen de grootte wil ik een mini ITX hebben, De rest zal ook wel meevallen qua geluid.
Edit: Tot nu toe is het dit:
Gamen (op high settings natuurlijk) en Video/foto bewerking. Qua games kan je denken aan de nieuwe Doom.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Denk dat alles bij elkaar 600 euro wordt ongeveer omdat ik me eigen videokaart wil gebruiken (hij is nog geen half jaar oud namelijk) Dus de rest zou ongeveer 600-700 euro worden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Belangrijkste wat mee gaan is me 970 Turbo. Die moet er als het goed is in passen. Daarnaast neem ik me ssd mee die in me oudere pc zit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast (misschien node 304, maar andere kleinere kasten is ook goed)
Moederbord
Processor
Geheugen
Voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Node 304 wit ziet er gaaf uit. Maar als er iets beters is, hoor ik het graag. Ik wil gewoon van de grote kast af eigenliijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Alleen de grootte wil ik een mini ITX hebben, De rest zal ook wel meevallen qua geluid.
Edit: Tot nu toe is het dit:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 183,50 | € 183,50 |
1 | Asus Z170I Pro Gaming | € 153,95 | € 153,95 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,95 | € 48,95 |
1 | Fractal Design Node 304 Wit | € 78,55 | € 78,55 |
1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 82,- | € 82,- |
1 | Corsair RM550x | € 95,95 | € 95,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 642,90 |
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2016 18:50 ]