Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Cyanogenmod op een HTC sensation installeren adres gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen aan een adres van iemand die voor mij Cyanogenmod op een HTC sensation kan zetten , ik zoek iemand in de omgeving van Den Haag die daar ervaring mee heeft en het er voor mij op kan zetten, mij lukt het niet !

...

Relevante software en hardware die ik gebruik :
HTC Sensation Z710e met daarop Android 4.0.3 en HTC sense versie 3.6

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
http://android1pro.com/nl...ollipop-htc-sensation/...

Alle reacties

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sorry, maar GoT is een discussieforum, en dus geen commerciële dienstverlening ;)

We kunnen je helpen als je een probleem hebt, maar dan moet je wel meer informatie geven en vertellen wat je precies doet, en waarom het niet lukt.

Verwijderd

Topicstarter
Omdat het mij als a technisch persoon van 75 jaar op dit terrein niet lukt en er geen verstand van heb vandaar deze vraag, ik vraag geen commerciële dienstverlening het mag van mij best een iemand zijn die er meer verstand van heeft dan ik !

• RoD
  • Niet online

RoD

Sorry, maar dan kunnen we je niet helpen. Werving is namelijk niet de bedoeling, zoals ook in ons beleid staat. Hulp bieden doen we op het forum, niet elders. :)

Mocht je toch gebruik willen maken van het forum, maak dan even een topic aan waarin je uitlegt wat je doet, waarom het niet lukt en wat je zelf al geprobeerd hebt om het op te lossen.

[ Voor 29% gewijzigd door RoD op 01-08-2016 14:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Welk Forum ? ik zit toch op jullie forum ?

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:36:
Welk Forum ? ik zit toch op jullie forum ?
De vraag was of je een apart topic kan aanmaken waarin je uitlegt wat je precies doet, waarom het niet lukt en wat je hebt gedaan om het probleem op te lossen.

Zoals gezegd, op deze manier werkt het niet op een forum, en daarom gaat dit topic op slot. Maar in een nieuw topic met bovenstaande aanwijzingen kunnen we je dus helpen, mocht je daar behoefte aan hebben.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.