Hoi, weet iemand of de Panasonic G7 echt UHS II ondersteunt? Dus of er echt twee rijen connectoren in de sd-sleuf zitten zodat er optimaal contact wordt gemaakt met een UHS II kaartje? Alvast bedankt!
Vraag
Beste antwoord (via Verwijderd op 01-08-2016 16:40)
Duidelijker dan dat kan ik het niet maken:Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:07:
Bedankt voor je reactie. Die tekst heb ik inderdaad ook gezien, en ook de (andere) tekst van de papieren handleiding, maar daar komt vind ik niet helemaal duidelijk uit naar voren of het een echt 'true UHS II card slot' is of niet. Op sommige expert sites zeggen ze van wel, maar ik wil het echt zeker weten. Als de camera namelijk geen extra rij connectoren, en dus geen UHS II kaartsleuf heeft is een UHS I kaartje uiteindelijk sneller...

SDXC II , ik zie niets over UHS II
Ik heb wat opgezocht en SDXC II schijnt een andere benaming te zijn Voor UHS-II , dus ik denk dat de camera ermee is uitgerust.
[ Voor 8% gewijzigd door mrc4nl op 01-08-2016 14:28 ]
ora et labora
Alle reacties
Van de panasonic site:
Zo te lenzen kan je een USH-II kaartje gebruiken maar niet gebruik maken van de extra snelheid.Opname Medium SD-geheugenkaart, SDHC-geheugenkaart, SDXC-geheugenkaart (compatibel met UHS-I / UHS-II snelheidsklasse 3 standaard SDHC- / SDXC-geheugenkaarten)
ora et labora
Bedankt voor je reactie. Die tekst heb ik inderdaad ook gezien, en ook de (andere) tekst van de papieren handleiding, maar daar komt vind ik niet helemaal duidelijk uit naar voren of het een echt 'true UHS II card slot' is of niet. Op sommige expert sites zeggen ze van wel, maar ik wil het echt zeker weten. Als de camera namelijk geen extra rij connectoren, en dus geen UHS II kaartsleuf heeft is een UHS I kaartje uiteindelijk sneller...
Duidelijker dan dat kan ik het niet maken:Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:07:

SDXC II , ik zie niets over UHS II
Ik heb wat opgezocht en SDXC II schijnt een andere benaming te zijn Voor UHS-II , dus ik denk dat de camera ermee is uitgerust.
[ Voor 8% gewijzigd door mrc4nl op 01-08-2016 14:28 ]
ora et labora