Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop Werktuigbouwkunde

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Het nieuwe schooljaar begint bijna, voor mijn opleiding Werktuigbouwkunde op het HBO heb ik een laptop nodig, de school adviseert een laptop van rond de 700 euro met de volgende specificaties

Windows 7 of hoger, geen Apple
i7 processor
8GB geheugen
Resolutie scherm 1280x1024 of hoger met Direct3D 10 of 11capable graphics card

Een dergelijke laptop kost rond de 700 euro

Het pakket dat de zwaarste eisen stelt aan de laptop voor de opleiding is het programma Inventor van de firma Autodesk.

--
Nu heb ik aan jullie de vraag wat voor mij de beste optie is, het moet dus in de specificaties vallen die hier boven genoemd zijn en ook moet het het programma Inventor goed kunnen runnen, prijs mag wat soepeler dan 700 euro hoor, als 800/900 euro nodig is voor een degelijke laptop die lang meegaat en waar ik ook nog het een en ander qua vrijetijdsbesteding op kan doen, doe ik hier ook niet moeilijk over

Mvg, Nick12339

Alle reacties

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
wat heb je zelf al gevonden ;) kunt in pricewatch gewoon hierop filteren

Lenovo IdeaPad 510-15ISK 80SR00DYMH dit is een goede laptop met een groot 17'' scherm wat handig is met autocad etc.

Orgin limited199

• mpijnen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-01-2023
Wat ik van een vriend van me heb vernomen, wellicht heb je er wat aan:

Kies vooral een processor met zeer goede single thread prestaties.
https://www.cpubenchmark.net/singleThread.html

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Die vraag is natuurlijk al een paar keer voorbij gekomen.
https://gathering.tweaker...4OMVk037Rx6BuqEZdxQjXD9wM
Misschien daar eerst even inlezen en dan eens op zoek gaan in de Pricewatch wat aan je wensen voldoet.
Dan zet je hier je keuze neer en dan kunnen we kijken of je niks vergeten bent.