.
Ik zoek een?
receiver 7.1 begin voor hifi setup.
Wat is je budget
+/- 600.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik wil beginnen met me hifi setup dus wil een reciever die een tijd mee kan heb nu 2 zuilen(l/r voor) (merk en type voeg ik nog toe?
Wat heb je zelf al gevonden?
denon x2200/x2300 x3200of onkyo TX nr 656, .
Welke vragen heb je hier nog over?
ik zit met een merken kwestie mijn broer heeft onkyo en is hier te vrede over maar op internet lees ik vooral negatieve berichten.
Ook ben ik nog niet helemaal over het type uit of de x2300 of toch de x2200 maar dan komt de x3200 ook weer naar voren.
Dus even kort samen gevat;
> welk merk (is denon het geld waard)
> welk type(zit er veel verschil in de nieuwe types)
.
Ik wil na me reciever kijken voor een sub en/of een center speaker (langzaam uitbreiden).
Weet niet of ik serround wil in mijn huidige woning (geen ruimte achter de bank)
Dus wil uiteindelijk een setup voor 3.1 links rechts center en sub. (Later miss wel uitbreiden naar 5.1 of meer)
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groet mark
Ik zoek een?
receiver 7.1 begin voor hifi setup.
Wat is je budget
+/- 600.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik wil beginnen met me hifi setup dus wil een reciever die een tijd mee kan heb nu 2 zuilen(l/r voor) (merk en type voeg ik nog toe?
Wat heb je zelf al gevonden?
denon x2200/x2300 x3200of onkyo TX nr 656, .
Welke vragen heb je hier nog over?
ik zit met een merken kwestie mijn broer heeft onkyo en is hier te vrede over maar op internet lees ik vooral negatieve berichten.
Ook ben ik nog niet helemaal over het type uit of de x2300 of toch de x2200 maar dan komt de x3200 ook weer naar voren.
Dus even kort samen gevat;
> welk merk (is denon het geld waard)
> welk type(zit er veel verschil in de nieuwe types)
.
Ik wil na me reciever kijken voor een sub en/of een center speaker (langzaam uitbreiden).
Weet niet of ik serround wil in mijn huidige woning (geen ruimte achter de bank)
Dus wil uiteindelijk een setup voor 3.1 links rechts center en sub. (Later miss wel uitbreiden naar 5.1 of meer)
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groet mark
[ Voor 14% gewijzigd door Locostriker op 01-08-2016 12:16 ]