Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Misschien heb je hier wat aan http://66.70.130.98/ofpvbull/showthread.php?threadid=1396
Ik heb die missie nu 1 keer gespeeld en dat ging niet goed, ben nu ff met de single missions bezig.
Ik heb die missie nu 1 keer gespeeld en dat ging niet goed, ben nu ff met de single missions bezig.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Waarschijnlijk heb je (teveel) van je eigen mannen doodgeschoten. Krijg je rode kruisjes te zien bij je score? Dan zit het fout. Na een aantal rode kruisjes in de campaign wordt je uit het leger geflikkerd. Advies is dan om verder te spelen vanaf 1 of 2 missies voordat je eruit geflikkerd wordt.
Hold Malden is overigens erg simpel. Schiet een paar keer met die stationaire gun en ren dan als een gek naar het noorden. Missie voltooid.
Hold Malden is overigens erg simpel. Schiet een paar keer met die stationaire gun en ren dan als een gek naar het noorden. Missie voltooid.
omdat het andere toppic gesloten werd door zo'n domme cracks discussie:
zo lukt het zeker niet.. er blijven vijanden afkomen.
Best succesvol doe ik (1 kleer geprobeerd, halverwege geraakt), naar linksboven die tip, in sprint naar 2 bomen verder, daar blijven liggen, wachten.. paar ventjes afknallen en dan sluipmodus verder per struik, met af en toe achteromkijken/schieten.
Wel belangrijk dat je je helemaal in zo'n struik verstopt, anders ben je nog dood
weer ON-TOPIC:Op woensdag 27 juni 2001 14:10 schreef Albinoraptor het volgende:
Inderdaad erg moeilijke opdracht, wat ik doe(althans probeer, zonder cheats) is Rocketlauncher pakken (van dood mannetje) en dan 3 tanks kapot knallen, en dan M60 van dode kameraad pakken, snel bos in rennen en wachten tot mannetje komen. En dan maaien.
Maar ja is nog niet gelukt, vallen me steeds van achter aan, en dan heb ik het weer te laat door.
zo lukt het zeker niet.. er blijven vijanden afkomen.
Best succesvol doe ik (1 kleer geprobeerd, halverwege geraakt), naar linksboven die tip, in sprint naar 2 bomen verder, daar blijven liggen, wachten.. paar ventjes afknallen en dan sluipmodus verder per struik, met af en toe achteromkijken/schieten.
Wel belangrijk dat je je helemaal in zo'n struik verstopt, anders ben je nog dood
Nou mijn methode is ook zeer succesvol, werd meestal door tanks dood geschoten (of lag ik in bosje en rijden ze er lekker overheen).
Zal het (als ik thuis ben) nog eens proberen, ben zeker dat het moet lukken.
<edit>
Nou het dus niet zo lukken, dan maar Navy Seal na gedaan. Achter dorp langs, langs rand van water.
</edit>
Zal het (als ik thuis ben) nog eens proberen, ben zeker dat het moet lukken.
<edit>
Nou het dus niet zo lukken, dan maar Navy Seal na gedaan. Achter dorp langs, langs rand van water.
</edit>
Zoals MarcKonings al zei...
Pak die gun schiet een aantal aanrennende Russische soldaatjes dood, ren daarna als een speer naar het noorden, omdat het hopeloos is die stad/harbor in te nemen.
Kijk vooral niet naar achteren, spring desnoods van bosje naar bosje, blijf laag en in die bosjes zien ze je niet, blijf echter er ook geen uren zitten want die russen hebben een goede neus
Zal wat wat tijd kosten.
Of doe iets creatiefs, pak een Law of zo'n russisch ding en blaas wat van die gasten de andere kant op, kun je daarna wat rustiger aan doen
Pak die gun schiet een aantal aanrennende Russische soldaatjes dood, ren daarna als een speer naar het noorden, omdat het hopeloos is die stad/harbor in te nemen.
Kijk vooral niet naar achteren, spring desnoods van bosje naar bosje, blijf laag en in die bosjes zien ze je niet, blijf echter er ook geen uren zitten want die russen hebben een goede neus
Zal wat wat tijd kosten.
Of doe iets creatiefs, pak een Law of zo'n russisch ding en blaas wat van die gasten de andere kant op, kun je daarna wat rustiger aan doen
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Pagina: 1