Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een nieuwe kleine game pc voor mijn vriendin, omdat er nog wel eens mee heen en weer gereisd wordt is een handzaam formaat wel zo handig
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900 euro 1000 is de absolute max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is puur voor de kast, klasieke HD van haar huidige machine gaat mee, scherm e.d. is allemaal voor handen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb tot nu toe dit samengesteld:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar aanleiding van de laatste tweakers review over de GTX1060 heb ik hiervoor gekozen, de resolutie waar ze op speelt (1 scherm 1080p) zag ik dat die daar de betere benchmarks neerzette bij de meeste games.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Makkelijk draag en verplaatsbaar
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag zeker zijn of alles gaat passen in deze kast, of ik niets vergeten ben, of er nog tips en andere adviezen zijn. Ik heb zelf de volgende overwegingen gehad voor de voeding, dat deze volledig modulair is voor makkelijk inbouwen en kabel mngmt. Moederbord bewust met WiFi gekozen.
Een nieuwe kleine game pc voor mijn vriendin, omdat er nog wel eens mee heen en weer gereisd wordt is een handzaam formaat wel zo handig
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900 euro 1000 is de absolute max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is puur voor de kast, klasieke HD van haar huidige machine gaat mee, scherm e.d. is allemaal voor handen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb tot nu toe dit samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 183,50 | € 183,50 |
| 1 | ASRock H110M-ITX/ac | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 ARMOR 6G OC | € 326,49 | € 326,49 |
| 1 | Cooler Master Elite 130 | € 44,33 | € 44,33 |
| 1 | GeIL Dragon RAM GWB416GB2666C15DC | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Cooler Master V Series V550 | € 94,- | € 94,- |
| 1 | Plextor M7V 512GB | € 133,63 | € 133,63 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 918,90 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar aanleiding van de laatste tweakers review over de GTX1060 heb ik hiervoor gekozen, de resolutie waar ze op speelt (1 scherm 1080p) zag ik dat die daar de betere benchmarks neerzette bij de meeste games.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Makkelijk draag en verplaatsbaar
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag zeker zijn of alles gaat passen in deze kast, of ik niets vergeten ben, of er nog tips en andere adviezen zijn. Ik heb zelf de volgende overwegingen gehad voor de voeding, dat deze volledig modulair is voor makkelijk inbouwen en kabel mngmt. Moederbord bewust met WiFi gekozen.