Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:37
Beste mensen,

Google heeft een tijd geleden family share uitgebracht waarbij je aangekochte applicaties kan delen met familie leden. Zoals gewoonlijk is deze nog niet beschikbaar in Nederland. Heeft iemand het wel voor elkaar kunnen krijgen om accounts te linken? Dan zou ik graag willen weten hoe dat mogelijk is.

bij voorbaat dank.

Beste antwoord (via Tweakwondo op 02-08-2016 09:47)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:10
Als je de google account van de persoon (1) die de aanschaf heeft gedaan toevoegd (naast de hoofdaccount van persoon 2 dus) krijg je wel alle gekochte vrij te zien.

Consequentie is wel dat je de rest van de account ook kan synchroniseren (mail, agenda, contacten, drive, play music, etc). Kan je dus alleen doen met mensen die je 100,00% vertrouwd

Strava

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Tweakwondo schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:21:
Google heeft een tijd geleden family share uitgebracht waarbij je aangekochte applicaties kan delen met familie leden. Zoals gewoonlijk is deze nog niet beschikbaar in Nederland. Heeft iemand het wel voor elkaar kunnen krijgen om accounts te linken? Dan zou ik graag willen weten hoe dat mogelijk is.
Heb je zelf al iets gevonden of geprobeerd? Op tweakers is het de bedoeling dat je eerst zelf op onderzoek uit gaat. Zou je de resultaten van dit onderzoek in de OP kunnen zetten?

• Tweakwondo
rens-br schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:37:
[...]

Heb je zelf al iets gevonden of geprobeerd? Op tweakers is het de bedoeling dat je eerst zelf op onderzoek uit gaat. Zou je de resultaten van dit onderzoek in de OP kunnen zetten?
Hee, bedankt voor de reactie.

ik heb geprobeerd om via de .com in te loggen etc maar de optie blijft onzichtbaar. op internet ook nog geen oplossing kunnen vinden

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Tweakwondo schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 21:50:
[...]
ik heb geprobeerd om via de .com in te loggen etc maar de optie blijft onzichtbaar. op internet ook nog geen oplossing kunnen vinden
Ik heb voor je ook nog een aantal opties geprobeerd gisteren, maar helaas is het mij ook niet gelukt. Ik heb nog geprobeerd in te loggen op mijn telefoon, terwijl ik verbonden was met een VPN server in Amerika.

Helaas heb ik verder geen opties meer en ben dan ook bang dat je zal moeten wachten totdat het officieel in Nederland werkt. Helaas werkt Family Share ook pas op apps aangeschaft na 2 juli.

Acties:
  • Beste antwoord

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:10
Als je de google account van de persoon (1) die de aanschaf heeft gedaan toevoegd (naast de hoofdaccount van persoon 2 dus) krijg je wel alle gekochte vrij te zien.

Consequentie is wel dat je de rest van de account ook kan synchroniseren (mail, agenda, contacten, drive, play music, etc). Kan je dus alleen doen met mensen die je 100,00% vertrouwd

Strava

• Tweakwondo
Prulleman schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:04:

He bedankt! Dit werkte inderdaad. Het ging om me oude Google account dus dat maakt weinig uit :)
Ik heb zelfs na het installeren van de gekochte apps mijn oude Google account weer verwijderd en de gekochten apps van het op mijn device verwijderde account blijven functioneren! :D

• OmeAnne
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-11 15:50
Een enorme topickick, ik weet het, maar ik las hier dat iemand zegt dat het binnenkort naar Nederland komt. Iemand anders er al iets over gehoord?
Pagina: 1