das er 1 voor pioneer dvd
(weenie of het stealth mod is maar het is gemod)
search leverde 53 results naar cdrom mod
en dat een knopje ergens anders maken, (gewoon aan cd-rom solderen
Verwijderd
Zoiets heb ik met mijn brander gedaan..vond het zonde om die te gaan spuiten. Is erg simpel om te maken.Op dinsdag 26 juni 2001 23:22 schreef the12be het volgende:
zoiets ben ik nog vanplan met m'n casemod.
en dat een knopje ergens anders maken, (gewoon aan cd-rom solderen)

Dicht

Open
Jah, rechtermuisknop en dan eject/uitwerpenOp woensdag 27 juni 2001 09:18 schreef SONiCB00M het volgende:
hoe wil je die dingen openkrijgen zonder knoppie? Via Windows?
....You're just Furious 'cause your car isn't Fast
Verwijderd
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Verwijderd
heb jij er aan de voorkant een blowhole in gemaakt??
hoe heb je dat gedaan, want de kast heeft een golf aan de voorkant en is dus niet simetrisch
Verwijderd
dat heb ik idd ook wel eens ergens gehoordOp woensdag 27 juni 2001 11:42 schreef Tiga het volgende:
Ik heb een stukkie gum 8er dat kleppie gezet en als ik nu op klepje druk, dan gaat laadje open...dus ook onder dos te gebruiken
Had ik wel in me 486 caseOp woensdag 27 juni 2001 10:21 schreef Skef het volgende:
Kun je niet gewoon doen, dat als je dat grote stealth-ding indrukt, dat ie dan open gaat? Moet mechanisch wel errug makkelijk zijn, of vergis ik me?
Verwijderd
Dat is dus geen stealth mod, maar een window mod.Op dinsdag 26 juni 2001 23:04 schreef answer_man het volgende:
http://www2.tweakers.net/nieuws/14975?highlight=dvd+mod
das er 1 voor pioneer dvd
(weenie of het stealth mod is maar het is gemod)
search leverde 53 results naar cdrom mod
Verwijderd
ga ik ook maar eens doen
zeker voor de volgende keer, scheeld weer frontjes bestellen bij A-Open en Plextor, is wel gratis, maar duurt toch weer ff
dan heb je je cd-rom speler niet vastgeschroefd, want dan staat ie te ver naar vorenOp dinsdag 26 juni 2001 23:22 schreef the12be het volgende:
zoiets ben ik nog vanplan met m'n casemod.
en dat een knopje ergens anders maken, (gewoon aan cd-rom solderen)
volgensmij was er toch ook een heel klein progje met als grapje dat je op die manier een beker houder vertoontOp woensdag 27 juni 2001 09:29 schreef TUNER het volgende:
[..]
Jah, rechtermuisknop en dan eject/uitwerpen
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Jep de Heineken-houderOp vrijdag 10 augustus 2001 11:59 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
volgensmij was er toch ook een heel klein progje met als grapje dat je op die manier een beker houder vertoont
Wat helemaal strak zou zijn dat als je een slot-in DVD hebt en dan een kleine gat alleen voor die cd maken
LOL
d8 eerst van huhOp zaterdag 11 augustus 2001 20:20 schreef Def_P het volgende:
Ik heb hem ook gedaan, hoe simpel is dat.
En het ziet er wel cool uit.
Filmpje
L
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Je hebt hem ook erg netjes erin te zitten. Zie ik daar een Para-casebadge??? Waarom heb je niet de Para-Line kast genomen???Op zaterdag 11 augustus 2001 20:20 schreef Def_P het volgende:
Ik heb hem ook gedaan, hoe simpel is dat.
En het ziet er wel cool uit.
Filmpje
Verwijderd
Klopt, paradigit. Is echt zeer fijne winkel. Deze pc was van mijn ma(nu is i helemaal van mij), en via pc-privé gekocht. Eerst had ik zo'n mini van paradigit, maar die was veel te klein. En toen kreeg ik van iemand een at inwin kast, en heb ik naar atx gemod. Denk dat ik binnekort ook nog mijn andere drives ga doen, (er onder en erboven, dvd en cdrw) Vooral die cdrw, want die steekt er helemaal zo erg uit.Op zaterdag 11 augustus 2001 21:39 schreef Tiga het volgende:
[..]
Je hebt hem ook erg netjes erin te zitten. Zie ik daar een Para-casebadge??? Waarom heb je niet de Para-Line kast genomen???
I, for one, like Roman numerals