Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via mijn laptop en een usb kabel TWRP recovery op mijn telefoon gezet.
Maar nu als ik mn telefoon opstart kom ik bij het eRecovery scherm van huawei terecht.
Daar kan ik kiezen voor ''Download latest version and recovery'', ''Reboot'' of ''shutdown''.
Rebooten of shutdown brengt me weer bij dit scherm.
Als ik probeer te downloaden stopt het en staat er ''Getting package info failed''.
Ik kan overigens wel in recovery mode.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 00:20:
Ik heb via mijn laptop en een usb kabel TWRP recovery op mijn telefoon gezet.
Maar nu als ik mn telefoon opstart kom ik bij het eRecovery scherm van huawei terecht.
Daar kan ik kiezen voor ''Download latest version and recovery'', ''Reboot'' of ''shutdown''.
Rebooten of shutdown brengt me weer bij dit scherm.
Als ik probeer te downloaden stopt het en staat er ''Getting package info failed''.
Ik kan overigens wel in recovery mode.
Wat heb je zelf al geprobeerd en heb je en tutorial van de stappen die je gevolgd hebt om TWRP te installeren?

Wat ik zelf vermoed is dat je rom niet gestart wordt of dat deze beschadigd / verwijderd is tijdens het installeren van TWRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnte
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-08 17:48
Dit heb ik nu dus ook ik kan helemaal niks meer kan hem niet eens aan de computer koppelen( windows en mac beiden niet) Toestel net een halve dag in bezit en nu hier al uren mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Waarom ben je er mee gaan kloten als je niet weet wat je aan het doen bent? Heb je al met de helpdesk gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
martijnte schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 23:56:
Dit heb ik nu dus ook ik kan helemaal niks meer kan hem niet eens aan de computer koppelen( windows en mac beiden niet) Toestel net een halve dag in bezit en nu hier al uren mee bezig
Maak even een nieuw topic aan voor jou probleem of volg dit topic. Topickaping is namelijk niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnte
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-08 17:48
rens-br schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:09:
[...]

Maak even een nieuw topic aan voor jou probleem of volg dit topic. Topickaping is namelijk niet toegestaan.
*knip*. Commentaar op de moderatie is hier offtopic.

[ Voor 29% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 10:40 ]

Pagina: 1