Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met deze nieuwe computer graag nieuwe AAA titels kunnen spelen en ook van nu zoals GTA V, Far Cry 4, Battlefield series op een degelijke settings (liefst high+).
Ook speel ik vaak csgo/dota2.
Ik ben niet van plan grote veranderingen te doen met deze computer in de toekomst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximum €1200 uitgeven maar het liefst binnen de €1100 blijven, assembleren zal ik zelf doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis, headset, toetsenbord, en een 24 inch 1920x1080 monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een voorkeur voor Nvidia en intel, maar als er iets beter is van AMD is dat ook goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een ATX tower en qua geluid dat de computer produceert maakt het niet uit.
Ga je overklokken?
neen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil het meest geschikte systeem voor nieuwe games op een degelijk niveau te kunnen spelen binnen mijn budget.
PSA: De onderdelen heb ik van een andere post gehaald omdat ik zelf echter helemaal niet weet waar ik zou moeten beginnen.
Ik heb reviews zitten lezen/kijken en het blijkt dat de GTX 1070/1060 en de RX480 echt de 'go to cards' zijn momenteel.
Ik wil met deze nieuwe computer graag nieuwe AAA titels kunnen spelen en ook van nu zoals GTA V, Far Cry 4, Battlefield series op een degelijke settings (liefst high+).
Ook speel ik vaak csgo/dota2.
Ik ben niet van plan grote veranderingen te doen met deze computer in de toekomst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximum €1200 uitgeven maar het liefst binnen de €1100 blijven, assembleren zal ik zelf doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis, headset, toetsenbord, en een 24 inch 1920x1080 monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 183,50 | € 183,50 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | Palit GeForce GTX 1070 JetStream 8GB | € 469,- | € 469,- |
| 1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Grijs | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 35,25 | € 35,25 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,14 | € 55,14 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 73,95 | € 73,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.052,74 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een voorkeur voor Nvidia en intel, maar als er iets beter is van AMD is dat ook goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een ATX tower en qua geluid dat de computer produceert maakt het niet uit.
Ga je overklokken?
neen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil het meest geschikte systeem voor nieuwe games op een degelijk niveau te kunnen spelen binnen mijn budget.
PSA: De onderdelen heb ik van een andere post gehaald omdat ik zelf echter helemaal niet weet waar ik zou moeten beginnen.
Ik heb reviews zitten lezen/kijken en het blijkt dat de GTX 1070/1060 en de RX480 echt de 'go to cards' zijn momenteel.