Ik wil misschien een Windowsphone aanschaffen alleen komt het OS nog steeds zoveel tekort?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
"What do you get if you multiply six by nine..."
Een beetje moeite doen om zelf op onderzoek te gaan mag ook wel hoor. Je kunt 100en reviews over WP vinden.held123 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:53:
Ik wil misschien een Windowsphone aanschaffen alleen komt het OS nog steeds zoveel tekort?
Alvast bedankt.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Zoals?Ramon 73 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 20:24:
Windows als phone OS is prima, echter nauwelijks apps voor te krijgen. Whatsapp wel, maar veel banken apps zijn er niet voor bijvoorbeeld
People as things, that’s where it starts.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
Op internet zijn genoeg ervaringen te vinden van Windows Phone, je kan je vraag dus eenvoudig zelf uitzoeken. De vraag hier stellen zonder context heeft dus weinig topicwaarde en het topic gaat dan ook op slot.held123 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:53:
Alvast bedankt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq