Erg irritante Win 10 probleem :(

Pagina: 1
Acties:
  • 524 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatbak
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-07 12:06
Mijn vraag
...nadat ik lekker dirt 3 had gespeelt wou ik het afsluiten maar na dat ik het had afgesloten en ik tikte op een key van mijn toetsenbord, ging er ineens iemand praten, of als ik een andere toets in tik sluit mijn computer ineens af, ik heb tutorials bekeken maar daar kon ik geen oplossing vinden voor dit, bijv als ik de >i< i toets komt er dit te staan y*-x en opend het rekenmachine en gaat er ineens muziek aan, ik vind dit erg irritand en ik kan niks meer met mijn pc doen alleen maar met mijn muis dingen doen:(

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Dat is een lange zin ...

Misschien eerst de post afmaken voordat je hem post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patatbak schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:10:
Mijn vraag
...nadat ik lekker dirt 3 had gespeelt wou ik het afsluiten maar na dat ik het had afgesloten en ik tikte op een key van mijn toetsenbord, ging er ineens iemand praten, of als ik een andere toets in tik sluit mijn computer ineens af, ik heb tutorials bekeken maar daar kon ik geen oplossing vinden voor dit, bijv als ik de >i< i toets komt er dit te staan y*-x en opend het rekenmachine en gaat er ineens muziek aan, ik vind dit erg irritand en ik kan niks meer met mijn pc doen alleen maar met mijn muis dingen doen:(

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
/me probeert er iets ABN'erigs van te maken.
Nadat ik dirt 3 had gespeeld, wilde ik het afsluiten.

[dit lukte]

Maar nadat ik Dirt 3 had afgesloten, drukte ik op een toets van mijn toetsenbord en ging er ineens iemand praten.

Als ik een andere toets indruk, sluit mijn computer ineens af.

Ik heb tutorials gelezen, die boden geen oplossing voor mijn probleem.

Het probleem doet zich voor als ik bijvoorbeeld de i toets indruk, dan komt er ineens [ergens?] te staan x*y en start de rekenmachine en muziek begint te spelen.

Ik vind dit erg irritant en kan niks meer met mijn PC doen, alleen maar met mijn muis.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:26:
[...]

[...]

Goed werk, maar het is nog steeds lastig om het te begrijpen.

+1 voor de effort _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 05:58
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:26:
[...]

[...]

Sorry dat ik het zeg, maar zelfs de verbetering die jij toegepast hebt laat mij in het duister zitten.

Ik snap er werkelijk geen fluit van :D

Ik denk dat het een erg irritante windows 10 probleem is?
Staat het toetsenbord op azerty ipv qwerty?

Waarom typt azerty makkelijker dan qwerty?

Is het een illegale Dirt3 waar vrijwel 100% wel iets van een virus of iets anders in zit?
Een virus die zoiets heeft van ej, laat ik effe alle windows commando's door elkaar gooien? Zijn wel de leuke virussen vind ik, oh zo onschuldig maar ohzo irritant om te verwijderen.

Ik deed laatste 10 sec een gratis steam game (met een super, over de top afsluit methode):
Ik wil afsluiten, krijg ik de vraag:
do you want to go back to the gayclub?
Ik denk fsdf.,;'strjseioczjkxmlwse, en ik klik op NO, ik terug naar het menu -.-
Nog een keer..
Are you sure?
Yes... en hij sloot af

In dit geval hoorde het bij het spel, maar wat een jhf[sduhfsxjkz;xzm,./ moment :D

[ Voor 51% gewijzigd door LopendeVogel op 31-07-2016 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -hopsa-
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-09 16:39
Hebben we het hier over een legale Dirt 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:22
malware? officiele dirt3 versie of gekraakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ander toetsenbord al geprobeerd? Dirt 3 via Ali Illegali?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:35:
Ander toetsenbord al geprobeerd? Dirt 3 via Ali Illegali?
Ali Illegali

Quote van het jaar? _/-\o_ _/-\o_

Politie aan de deur: download en speel jij games op een illegale wijze?
Nee hoor, ik heb het via Ali Illegali, je weet wel, zoiets als Ali Express?

[ Voor 25% gewijzigd door LopendeVogel op 31-07-2016 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Ik denk dat de TS zijn post eerst maar moet aanpassen voor we gaan gokken ;)

Wel hulde voor de communitie. Geen slagroom van te maken, maar we zijn wel met zijn allen aan het kloppen. Helden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 13:27
Klinkt alsof je mogelijk Windows Narrator aangezet hebt. Dit kan gebeuren als je (op Windows 10) de Windows key + Enter tegelijkertijd indrukt. Verder kan ik er ook weinig uit opmaken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Squ1zZy schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:37:
Ik denk dat de TS zijn post eerst maar moet aanpassen voor we gaan gokken ;)

Wel hulde voor de communitie. Geen slagroom van te maken, maar we zijn wel met zijn allen aan het kloppen. Helden :D
Mee eens, eerst even een iets, iets duidelijkere klacht omschrijving dan kunnen de oplossingen ook de deur uit.
Community begint wel beter te worden hier, even een irriteer elkaar moment gehad, maar het begint weer iets lolliger te worden (maar goed de IT kan ook heel saai zijn, grapjes zijn een must-have).
Zoals dit, ik zag de titel links onder en dacht ej, laten we even een oplossing aanbieden...
Echter is de klacht een raadsel, niet zozeer wat er aan de hand is (alles is wel redelijk makkelijk op te lossen), maar de omschrijving van de klacht is min of meer iets wat we moeten oplossen.

Zouden we als community erachter kunnen komen wat de klacht is, zodat we de klacht kunnen oplossen?

Mooie afsluiter van de week denk ik zo?!

1. Ik denk dat zijn toetsenbord op Azerty (of andere regio) staat ipv Qwerty.

2. Andere tweaker denkt:
virus/troep dankzij Ali Downloadi Illegali

3. Andere tweaker denkt:
Windows functie (alligator) geactiveerd

Oké al 3 mogelijke oplossingen.
Who's next?!

[ Voor 36% gewijzigd door LopendeVogel op 31-07-2016 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb ook geen enkel idee wat nu precies de context, de vraag, de oplospogingen, etc. zijn. Dit topic sluit ik wel, er is te weinig kaas van te maken en dan is helpen ook te moeilijk. Open ajb een nieuw topic waar je een stuk helderder een en ander probeert uit te leggen. Gebruik ajb ook losse zinnen en alinea's. De ... leeg laten lijkt me sowieso ook niet handig.

Op het eerste gezicht zie (ook) ik Mmore in "Erg irritante Win 10 probleem :(" als mogelijkheid, of nog waarschijnlijker: malware (virus, trojan horse, of zoiets) zoals anderen suggereren. Onderzoek dat dus ook eerst voor je een nieuw topic opent, dan kan je de resultaten daarvan meenemen in je topicstart.

Mocht er malware zijn, dan wil je natuurlijk ook eerst goed de tips doornemen die je vaak tegen zult komen in Beveiliging & Virussen (en dan ook daar het nieuwe topic openen).

Als je het nieuwe topic opent, gebruik dan ajb ook de topictitel om helderder te maken wat de concrete situatie / vraag is. Het algemeen beleid #topicplaatsen geeft wat tips.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.