Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
als je er outtake van maakt = te weinig intake....
dus volgens mij geen zin
Verwijderd
zo creeer je wel onderdruk, dat is goedOp dinsdag 26 juni 2001 23:02 schreef answer_man het volgende:
als je er intake van maakt = geen zin (word meteen naar buiten gezogen zonder onderdelen te raken)
als je er outtake van maakt = te weinig intake....
dus volgens mij geen zin
Meer is beter, dus als je het geld er voor wilt uitgeven, waarom niet?
The cyclographing developer
en hoezo is dat goed dan?Op dinsdag 26 juni 2001 23:17 schreef Hawk666 het volgende:
[..]
zo creeer je wel onderdruk, dat is goed
hoeft niet!Op dinsdag 26 juni 2001 23:41 schreef Potatoman het volgende:
Fans voor fans van fans
iemand die ik ken:
alle fans aan = case temp 20 graden
2 fans uitgeschakeld = castemp 18 graden
beswel vaag, en toch is het zo
Verwijderd
ja dat vroeg ik me ook af toen ik het poste. volgens mij omdat de lucht dan gewongen wordt om een bepaald weg te volgen en niet zomaar in het rond blaast. precies weet ik het niet meer, wel geweten, anders moet je het ff aan de die-hards vragen in dit forumOp woensdag 27 juni 2001 00:13 schreef answer_man het volgende:
[..]
en hoezo is dat goed dan?
Verwijderd
Haha, dies goedOp woensdag 27 juni 2001 09:55 schreef Hawk666 het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik me ook af toen ik het poste.
na ja.. ben dan wel geen diehard.. maar als der onderdruk is dan heb je eigelijk bij iedereen klein gaarje in je kast naar buiten wel een airflow.. dat voorkomt dat je warme luchtbellen in je kast krijgt..Op woensdag 27 juni 2001 09:55 schreef Hawk666 het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik me ook af toen ik het poste. volgens mij omdat de lucht dan gewongen wordt om een bepaald weg te volgen en niet zomaar in het rond blaast. precies weet ik het niet meer, wel geweten, anders moet je het ff aan de die-hards vragen in dit forum
ik zou ut denk ik trouwens verder niet doen.. geloof me die andere fan's maken al herrie genoeg.. (of je moet daar op geilen natuurlijk
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ja, klopt. FF te snel getypt...Op woensdag 27 juni 2001 12:16 schreef Gizz het volgende:
Die enermax blaast toch juist lucht uit je kast, niet er in
Mwoah, eigenlijk vind ik FL 50,- wel errug veel voor een simple fannetje, maar ja, dat maakt eigenlijk ook niet meer uit op een PC van F 5000,-Op dinsdag 26 juni 2001 23:41 schreef Potatoman het volgende:
Neuh, stil=goed!Op woensdag 27 juni 2001 10:53 schreef digitaldead het volgende:
[..]
na ja.. ben dan wel geen diehard.. maar als der onderdruk is dan heb je eigelijk bij iedereen klein gaarje in je kast naar buiten wel een airflow.. dat voorkomt dat je warme luchtbellen in je kast krijgt..
ik zou ut denk ik trouwens verder niet doen.. geloof me die andere fan's maken al herrie genoeg.. (of je moet daar op geilen natuurlijk)
Maar bedankt voor de replies, en ik heb em toch maar besteld:
Papst 3412NM fl. 50,00
92mm
dubbele kogellager
42,35 CFM
12 Volt
28 dB
Ik ga gewoon ff kijken of het uitmaakt voor de temperatuur, en of ie niet te veel lawaai maakt.
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Verwijderd
ja zie je ik zei toch dat het goed was....alleen was ik ff vergeten waaromOp woensdag 27 juni 2001 10:53 schreef digitaldead het volgende:
[..]
na ja.. ben dan wel geen diehard.. maar als der onderdruk is dan heb je eigelijk bij iedereen klein gaarje in je kast naar buiten wel een airflow.. dat voorkomt dat je warme luchtbellen in je kast krijgt..
ik zou ut denk ik trouwens verder niet doen.. geloof me die andere fan's maken al herrie genoeg.. (of je moet daar op geilen natuurlijk)
Is ie stil? en, maakt dat dubbele kogellager nog wat uit?Op woensdag 27 juni 2001 12:46 schreef Overspeed het volgende:
[..]
Maar bedankt voor de replies, en ik heb em toch maar besteld:
Papst 3412NM fl. 50,00
92mm
dubbele kogellager
42,35 CFM
12 Volt
28 dB
Ik ga gewoon ff kijken of het uitmaakt voor de temperatuur, en of ie niet te veel lawaai maakt.
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
2 intake en 2 outtake?? Of iets anders?
Er zitten toch twee fans aan de voorzijde en twee aan de achterzijde?!?