Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
.In maart 2016 hebben we een Mitusubishi ASX gekocht waarin de Parrot Asteroid Smart is geïnstalleerd.
Waar we ons ongelooflijk aan ergeren is dat de spraakherkenning voor de radio niet werkt zoals we willen.
We wonen in België en dan verwacht je toch dat als je een zender inspreekt dit ook lukt.
Men kan echter enkel de frequentie noemen want als je de naam uitspreekt dan geeft hij een Nederlandse.

Toen we dit gingen melden bij de garage kregen we als antwoord dat dit komt omdat België niet is opgenomen als land en het op Nederland is ingesteld.

Weet iemand of men toch niet België als land kan instellen?
..

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22
Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit gebruikt, maar waarom zou je een zender willen kiezen door het op te noemen? Ik wist niet eens dat het kon.
Ik zou het veel handiger en sneller vinden om gewoon een aantal favoriete zenders in te stellen. Door middel van in druk op het scherm, heb je direct de juiste zender.

Door spraakbediening te activeren, moet je eerst naar het hoofdmenu, daarna naar spraakherkenning en vervolgens moet je de juiste zender inspreken. Dat zijn dus gewoon 3 handelingen extra (+ tijd + verminderde concentratie op het verkeer).

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.