After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
Doet de T.net redactie nog wel enige moeite goede artikelen te schrijven?
Het is toch behoorlijk triest dat de eerste reactie op het artikel duidelijk maakt waarom de energiebesparing modus uit is geschakeld bij enkel iOS apparaten en de redactie van T.net dit nog steeds niet weet.
Laat staan dat de wijziging enkel geld voor iOS en dus niet voor Android.
Ik wacht op het excuus dat het zondag is en de redactie dan minder hard werkt bla bla bla. Wees consequent en schrijf dan helemaal geen artikelen op zondag.
Het is toch behoorlijk triest dat de eerste reactie op het artikel duidelijk maakt waarom de energiebesparing modus uit is geschakeld bij enkel iOS apparaten en de redactie van T.net dit nog steeds niet weet.
Ik wacht op het excuus dat het zondag is en de redactie dan minder hard werkt bla bla bla. Wees consequent en schrijf dan helemaal geen artikelen op zondag.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2016 13:45 . Reden: Damn, een +1 van een loser figuur met d'r autisten boekjes. :facepalm: ]
Ook de zins opbouw is een beetje raar hier:
De voetafdrukfeature was bedoeld om aan te geven welk Pokémon dichtbij zijn. Het aantal voetafdrukken gaf daarbij aan hoe dichtbij de Pokémon is, ...
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:41:
Doet de T.net redactie nog wel enige moeite goede artikelen te schrijven?
Je kan mensen ook gewoon aanspreken. En dan zeker als je de hele redactie bij elkaar veegt vanwege dit artikel. Lekkere sfeer zo.
"Met de stroombesparingsoptie werd het scherm gedimd wanneer de smartphone in een 'horizontale' positie werd gehouden. Naar verluidt waren er problemen met de feature bij sommige iOS-gebruikers. In Android is de feature nog wel aanwezig."
Misschien verschilt dit t.o.v. iOS, maar afgezien van dat ik mijn Android smartphone verticaal ondersteboven moet houden en niet horizontaal ondersteboven, Android smartphones hebben ook een wat buggy powersave optie.
Hier reageert de game bijv. niet meer op aanrakingen op het scherm als ik te snel na het volledig inschakelen van het scherm begin te tappen. Wacht ik een paar seconden, niks aan de hand.
Misschien verschilt dit t.o.v. iOS, maar afgezien van dat ik mijn Android smartphone verticaal ondersteboven moet houden en niet horizontaal ondersteboven, Android smartphones hebben ook een wat buggy powersave optie.
Hier reageert de game bijv. niet meer op aanrakingen op het scherm als ik te snel na het volledig inschakelen van het scherm begin te tappen. Wacht ik een paar seconden, niks aan de hand.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Bedankt voor je DM fridgeman. Heel lief.
Ben ik toch benieuwd: laat fridgeman zich via PM net zo onbeschoft uit als hierboven?
Pagina: 1