Wat is er aan de hand ?? ( moederbord doet het niet meer na .....)

Pagina: 1
Acties:

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kan het dat mijn moederbord (ASUS P3B-F) het niet meer doet door het feit dat ik een een schijf van secundair naar primair heb verwisseld, de computer was wel uit maar ik weet niet zeker of ik de hoofdschakelaar achter op de voeding heb uitgezet!!

In ieder geval hij doet nu niets meer :(

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 17:05
Ik neem aan dat je later weer geprobeerd hebt het terug te zetten en dat het dan nog niet werkt. Tuurlijk kan dat dan als je niet goed op de statische elektriciteit hebt gelet bijvoorbeeld.

Bovendien stond je computer in Stand-by zeg je zelf. Dit is dus niet UIT. Er stond dus duidelijk nog stroom op het geheel en dan mag je nooit zomaar iets veranderen aan je hardware of de configuratie ervan, wat het ook is

*VERDERE UPDATE* Aan de hand van de nieuwe informatie die je geeft denk ik niet dat mijn bericht verder erg relevant is

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Bulldog
  • Niet online
Ik weet dus niet zeker of ik de stroom er helemaal vanaf gehaald heb maar nu hij dus niets meer doet begin ik te twijfelen.

Hij stond wel uit, dus heb in windows wel shutdown gedaan hij plofte ook uit. Maar ik weet dus niet ZEKER of ik de hoofdschakelaar achter op de voeding uit heb gezet.

Ik begin dus te twijfelen....

• Bulldog
  • Niet online
Ik heb alles van het moederbord verwijderd en heb er nieuw geheugen ingezet en een nieuwe videokaart. Een andere processor kan ik op dit moment nog niet testen. Maar hij gaat wel aan, alleen heb ik geen beeld. Ik hoor ook geen bios waarschuwingspiepjes ofsow hij doet helemaal niets :( :( :(

Whats wrong ????

Verwijderd

je videokaart zit los

• Bulldog
  • Niet online
Ik heb al drie videokaarten geprobeerd 2 AGP en 1 PCI maar die zitten er zeker niet "los
" ze zijn goed gemonteerd

Ook ligt het niet aan de monitor, heb al een andere monitor geprobeerd.

Verwijderd

Zou best kunnen fragman. Dacht zelf een keer dat m'n videokaart goed vast zat, moest ik 'm toch nog een douw geven, ging om 1 mm of zo, maar was net genoeg.

• Bulldog
  • Niet online
Zou het moederbord dan toch stuk zijn......

:( :( :( :( :( :( :( :(

• Bulldog
  • Niet online
.
Pagina: 1